۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۵
کد خبر: 81634038
T T
۰ نفر
درگيري خانوادگي در ايلام به قتل مادر و خودكشي پدر خانواده انجاميد

ايلام - ايرنا - فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: اختلاف خانوادگي در شهر ايلام منجر به درگيري شد و مادر خانواده بدست همسرش به قتل رسيد و پدر خانواده نيز پس از ارتكاب قتل، خودكشي كرد.

سردار علي دولتي روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اعضاي خانواده اي ساكن در محله هانيوان شهر ايلام با يكديگر اختلاف پيدا كرده و روز گذشته پس از حضور در كلانتري و همچنين با دخالت برخي از اقوام و بستگان، ماجرا به سازش ختم مي شود.

وي افزود: پس از مراجعه به منزل، اعضاي خانواده بار ديگر با يكديگر درگير شده و در اين ميان پدر خانواده با اسلحه شكاري همسر خود را به قتل مي رساند.

سردار دولتي يادآور شد: بعد از اين ماجرا فرزند پسر خانواده در حمايت از مادر با پدرش درگير مي شود كه در نتيجه تيراندازي با سلاح گرم، پسر نيز مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح مي شود.

به گفته وي، پسر خانواده كه در اثر اصابت گلوله زخمي شده هم اكنون در يكي از مراكز درماني شهر ايلام نحت درمان و مداوا قرار دارد.

رييس پليس استان ايلام تاكيد كرد: پدر خانواده نيز پس از ارتكاب قتل همسرش و زخمي كردن فرزندش، در محل و با استفاده از سلاح گرم اقدام به خودزني كرده و خودكشي مي كند.

9002