۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۲۱:۲۰
کد خبر: 81644976
T T
۰ نفر
استاندار خراسان شمالي: دنيا استقبال ما از رييس جمهور را رصد مي‌كند

بجنورد - ايرنا - استاندار خراسان شمالي با تاكيد بر استقبال گسترده از رياست جمهوري در اين استان، گفت: دنيا ميزان استقبال مردم ما از رييس جمهوري را رصد مي‌كند.

به گزارش ايرنا به نقل از اداره كل روابط عمومي استانداري، سيدعلي اكبر پرويزي روز شنبه در جمع مردم شيروان اظهار كرد: به طور قطع مردم خراسان شمالي با استقبالي پرشور از دكتر روحاني، برگي زرين بر افتخارات اين استان خواهند افزود.

وي با بيان اينكه شيرواني ها ثابت كرده اند كه پشتيبان انقلاب، رهبري و مسوولان خود هستند، به حضور عبدالرضا رحماني فضلي، در كابينه دولت تدبير و اميد اشاره كرد كه به عنوان يكي از فرزندان اين خطه نقشي كليدي دارد و افزود: اين موضوع وظيفه مردم شيروان را در استقبال از رئيس جمهور و هيات دولت دوچندان مي كند.

استاندار خراسان شمالي با اشاره به برنامه‌هاي خوبي كه از سوي دولت براي توسعه و پيشرفت استان پيش‌بيني شده، گفت: قطعا امسال و سال آينده در استان كارهاي بزرگي در حوزه هاي مختلف صورت خواهد گرفت.

رييس جمهوري و شماري از اعضاي دولت تدبير و اميد روز 24 خردادماه، در نوزدهمين سفر استاني خود مهمان مردم استان خراسان شمالي، گنجينه معرفت ها خواهند بود. ك/1

5132

سرخط اخبار استان‌ها