۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۳۶
کد خبر: 81646082
T T
۰ نفر
بهره گيري از تجربيات بازنشستگان نشانگر درايت مديران است

قزوين - ايرنا - فرمانده نيروي انتظامي استان قزوين گفت: بهره گيري از تجربيات بازنشستگان و پيشكسوتان نشانگر درايت مديران است، زيرا هيچگاه نبايد از دانش و اندوخته ارزشمند و مفيد بازنشستگان خود غفلت كنيم.

سردار سرتيپ دوم پاسدار محمدرضا ميرحيدري روز يكشنبه در آيين آغاز عمليات اجرايي طرح احداث سايت اداري كانون بازنشستگان ناجا استان قزوين افزود: بازنشستگان كوله باري از تجربه با خود دارند و چگونگي بهره گيري از اين تجربيات به هنرمندي مديراني برمي گردد كه اكنون در اين لباس مشغول خدمت هستند.

وي اقدامات انجام شده توسط نيروي انتظامي براي بازنشستگان را ناكافي دانست و افزود: شايد در صورت وقوع يك بحران ساعت ها روي موضوعي بايد وقت بگذاريم تا به راه حل مناسبي دست يابيم، در حاليكه بسياري از راهها توسط پيشكسوتان پيموده شده و تنها بهره گيري از آن تجربيات ما را از تكرار بي نياز مي سازد.

سردار ميرحيدري در ادامه با اشاره به تاكيد اسلام مبني بر حفظ كرامت و احترام به بزرگترها در دين مبين اسلام اضافه كرد: اگر ما امروز در نقطه مطلوبي بسر مي بريم به يقين بخاطر تلاش هاي پيشينيان مي باشد.

وي اضافه كرد: همه كاركنان ناجا با قوت و توكل به خدا و اعتقاد به ارزش كار براي آينده بايستي برنامه ريزي كرده و از وجود با بركت بازنشستگان اين نيرو نهايت بهره را ببرند.

سردار ميرحيدري در پايان تاكيد كرد: اگر امروز به اين عزيزان كم توجهي شود بدون شك آيندگان به ما بي توجه خواهند بود و براي اين منظور كرامت و احترام بازنشستگان براي پيشرفت در امور و ماموريت ها بايستي همواره مورد توجه جدي قرار گيرد.

در ادامه رييس كانون بازنشستگان ناجا گفت: ايجاد شرايط لازم براي بهره گيري ناجا و ساير دستگاهها و نهادها از تجربيات ارزشمند بازنشستگان در امور تخصصي، جلوگيري از هدررفت سرمايه هاي پيشكسوتان، ايجاد فرهنگ احترام به بازنشستگان، ايجاد ظرفيت و زمينه هاي الزام براي حمايت از فعاليت بازنشستگان و مستمري بگيران در ابعاد مختلف اداري، خدماتي، رفاهي، بيمه اي، فرهنگي، درماني، فناوري و توليد بخشي از اهداف اين كانون بشمار مي رود.

سرهنگ بازنشسته محمود مهاجر افزود: ارايه خدمات مشاوره اي حقوقي و قضايي، گسترش ارايه خدمات رفاهي و حمايتي و تقويت ارتباط و همبستگي سازماني نيز بخشي ديگر از اهداف تشكيل كانون بازنشستگان ناجا است.

وي ادامه داد: سايت اداري كانون بازنشستگان استان قزوين كه از نخستين سايت هاي كشوري محسوب مي شود در زميني به مساحت يك هزار و 47 متر و با 215 متر زيربنا در يك طبقه احداث مي شود و در فاز بعدي نيز شاهد احداث طبقه دوم براي ايجاد سالن چند منظوره نيز خواهيم بود.

به گفته سرهنگ مهاجر، ساخت اين سايت تا 9 ماه آينده به پايان و مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

8054/ 6128

سرخط اخبار استان‌ها