۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۵۵
کد خبر: 81650566
T T
۰ نفر

48 ميليون ريال چك پول تقلبي در بويين زهرا كشف شد

۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۵۵
کد خبر: 81650566
48 ميليون ريال چك پول تقلبي در بويين زهرا كشف شد

قزوين - ايرنا - فرمانده انتظامي بويين زهرا از كشف 48 ميليون و 500 هزار ريال چك پول تقلبي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا به نقل از مركز اطلاع رساني ناجا، سرهنگ رسول حسين آبادي افزود: به دنبال ارايه يك برگ چك پول تقلبي در يك جايگاه سوخت در اين شهرستان توسط فردي موضوع در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي اظهاركرد: پليس پس از به دست آوردن مشخصات متهم و خودروي وي، با اجراي طرح مهار در نهايت موفق به شناسايي و توقف خودرو گرديد.

فرمانده انتظامي بويين زهرا يادآور شد: در بازرسي ماموران از خودرو، 39 قطعه چك پول تقلبي يك ميليون ريالي و 19 قطعه چك پول 500 هزار ريالي كشف و دو نفر در اين رابطه نيز دستگير شدند.

رييس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين نيز از دستگيري سه قاچاقچي و 40 خرده فروش و نگهدارنده مواد در اين استان خبر داد و گفت: در اين رابطه چهار كيلو و 300 گرم ترياك كشف و ضبط شد.

سرهنگ ولي وندايي يادآور شد: افراد ياد شده در راستاي اجراي طرح پاكسازي نقاط آلوده در شهرستان هاي قزوين، تاكستان، بويين زهرا، البرز و آوج دستگير و تحويل مراجع قضايي شهرستان هاي خود شدند.

همچنين رييس پليس راه استان قزوين از برخورد يك دستگاه سواري پرايد با يك كاميون خبر داد كه در نتيجه اين حادثه يك نفر كشته و چهار تن ديگر مجروح شدند.

سرهنگ بهرام زينلي افزود: اين سانحه در بخش جنوبي آزاد راه قزوين - زنجان بوقوع پيوست و مصدومان حادثه به مراكز درماني منتقل شدند.

وي خاطرنشان كرد: كارشناس پليس راه علت وقوع اين سانحه را بي احتياطي راننده پرايد در توجه نكردن به جلو حين رانندگي اعلام كرد.

زينلي به رانندگان توصيه كرد تا ضمن احترام به قوانين راهنمايي و رانندگي، از هرگونه عجله و شتابزدگي به هنگام رانندگي خودداري كرده و ضمن توجه به جلو، با سرعت مطمئن حركت كرده و در زمان خستگي و خواب آلودگي، خودرو را به محل پاركينگ هدايت و پس از استراحت به مسير خود ادامه دهند.

8054/ 6128

سرخط اخبار استان‌ها