۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۹:۳۸
کد خبر: 81669717
T T
۰ نفر
هيچ تعاوني و اتحاديه صنفي حق استفاده ازعنوان «آموزش و پرورش» را ندارد

كرمانشاه - ايرنا - مدير آموزش و پرورش شهرستان روانسر گفت: هيچ تعاوني و اتحاديه صنفي حق استفاده از عنوان «آموزش و پرورش» براي تبليغ و فروش محصولات خود را ندارد.

امان اله فرجي روز شنبه در سومين نشست ستاد نظارت بر ثبت نام دانش آموزان افزود: اوليا دانش آموزان در هر جايي كه خود صلاح بدانند مي توانند نسبت به تهيه لباس و لوازم التحرير اقدام كنند و هيچ تعاوني و اتحاديه صنفي حق استفاده از عنوان آموزش و پرورش را ندارد.

وي تصريح كرد: هيچ مدرسه اي دانش آموزان را به فروشگاه و يا صنف خاصي معرفي نمي كند و در صورتي كه تعاوني و يا صنفي از عنوان آموزش و پرورش استفاده نمايد به مراجع ذيصلاح معرفي مي شود.

مدير آموزش و پرورش روانسر با اشاره به استقرار كلاس نهم در دبيرستان هاي دوره اول اين شهرستان اضافه كرد: براي سال تحصيلي جديد بيش از 550 دانش آموز دختر و پسر در كلاس نهم متوسطه اول ثبت نام مي شوند و با توجه به تغيير نظام آموزشي كشور در مهر ماه 94 كلاس دهم يا سال اول متوسطه در دبيرستان هاي دوره دوم نداريم.

فرجي يادآور شد: به منظور تسهيل در امر اياب و ذهاب دانش آموزان دبيرستاني روستاهاي اطراف شهر روانسر تدبيري اتخاذ شود كه دانش آموزان دبيرستاني يك روستا، براساس شعاع بندي مدارس، در يك مدرسه ثبت نام شوند.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعيت در60 كيلومتري شمال غربي كرمانشاه واقع شده است.

8066/7455

سرخط اخبار استان‌ها