۶ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۵۲
کد خبر: 30733798
T T
۰ نفر

سنندج - معاون سياسي امنيتي استاندار كردستان، جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامي را بسيار جدي دانست و گفت: به انحراف كشاندن نسل جوان به خصوص گرفتار كردن آنان در دام اعتياد و مشروبات الكلي در راستاي جنگ نرم در دستور كار دشمن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ایرج حسن زاده روز سه شنبه در جلسه كارگروه اجتماعی استان در سنندج با اشاره به اینكه دشمن در جنگ سخت نتوانست در برابر ملت ایران مقاومت كند و شكست سختی خورد، افزود: اكنون در قالب جنگ نرم با تمام تجهیزات، ابزارها و امكانات به میدان آمده و در صدد انحراف فكری و ذهنی نسل جوان است.

وی گرفتار كردن نسل جوان در دام اعتیار را یكی از سیاست های اصلی دشمن در قالب جنگ نرم دانست و گفت: تبلیغ مواد مخدر صنعتی از طریق كانال های ماهواره ای و نحوه آموزش مصرف كردن و درست كردن به جوانان در این راستا است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینكه استان كردستان یكی از استان های پاك و سفید در زمینه اعتیاد است، گفت: خوشبختانه مردم كردستان به دلیل اعتقادات قوی دینی و بصیرت بالا، گرایشی به مصرف مواد مخدر ندارند.

وی از خانواده ها خواست بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و ارتباطات و روابط آنان را كنترل نمایند و از گرفتار شدن آنان به دام اعتیاد و مشروبات الكلی و سایر ناهنجاری ها جلوگیری كنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار كردستان همچنین با اشاره به اینكه در هشت ماهه اول امسال 240 كیلوگرم مواد مخدر در سطح استان كشف شده است این آمار را به نسبت آمارهای بالای برخی استان های كشور كه كشفیات انها در مقیاس تن است، بسیار ناچیز دانست.

وی از تلاش های نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی در این رابطه قدردانی كرد و گفت: این نیروها در حفظ امنیت و دفع تجاوزات و خرابكاری ها و جلوگیری از وقوع ناهنجاری های اجتماعی نقش بسیار ارزنده ای دارند كه جای قدردانی دارد.

حسن زاده همچنین از وضعیت مطلوب زندان های استان نیز قدردانی كرد و گفت: اقدامات فرهنگی بسیار خوبی در زندان های استان انجام شده كه باید مستمر و ادامه دار باشد.

وی همچنین به روی آوری زندانیان به قرائت و حفظ قرآن نیز اشاره كرد و افزود: بسیاری از زندانیان اكنون به قاریان و حافظان قرآن تبدیل شده اند كه جای تقدیر دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تكریم ارباب رجوع در ادارات تاكید كرد و گفت: مسوولان باید در رفع مشكلات مردم بیشتر تلاش بیشتری كنند.

533/7346