۱۷ دی ۱۳۹۰، ۱۳:۰۵
کد خبر: 30752664
T T
۰ نفر

تهران- فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اعلام كرد: مرحله مقدماتي رزمايش شهداي وحدت از امروز شنبه در منطقه شرق كشور - منطقه عمومي خواف - آغاز شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه Tسردار سرتیپ پاسدار ' محمد پاكپور' افزود: مرحله اصلی این رزمایش از روز دوشنبه هفته جاری آغاز می شود.

سردار پاكپور با تشریح اهداف برگزاری رزمایش شهدای وحدت، اظهار داشت: این رزمایش به منظور تقویت امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران و نیز در راستای انجام رزمایش‌های تقویمی نیروی زمینی سپاه در جهت حفظ و ارتقاء آمادگی رزمی و یگانی این نیرو برگزار می‌شود.

وی افزود: انتقال تجربه از نسل دفاع مقدس به نسل جدید و افسران جوان و همچنین تمرین استراتژی‌های تاكتیكی نیروی زمینی در بخش ‌های مختلف رزمی در نبرد ناهمگون از دیگر اهداف برگزاری رزمایش شهدای وحدت است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح كرد: در این رزمایش بخشی از توانمندی‌ها و نوآوری‌های جدید نیروی زمینی سپاه در ابعاد تاكتیكی و تجهیزاتی به نمایش در می‌آید.

سردار پاكپور حفظ آمادگی دفاعی و تمرین نیروها در شرایط سخت جوی را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش خواند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهارداشت: رزمایش شهدای وحدت در منطقه عمومی خواف در شرایطی برگزار می‌شود كه برودت و سرمای هوا در آن منطقه به 15 تا 21 درجه زیر صفر می‌رسد.

سردار پاكپور در خصوص یگان‌های عمل كننده رزمایش شهدای وحدت گفت: در این رزمایش بخشی از یگان های عملیاتی قرارگاه ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه شركت می‌كنند.

سیام**1478
۰ نفر