كرمانشاه - معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري كرمانشاه در نشست شوراي اداري شهرستان روانسر، گفت: مسووليت در نظام اسلامي، امانت الهي است و مسوولان بايد از فرصت خدمتگزاري به مردم استفاده كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، كیومرث كلانتری روز شنبه با تشریح قانون مدیریت خدمات كشوری و ابعاد مختلف 10 برنامه تحول اداری كشور، اظهارداشت: منشاء این قوانین در راستای فراهم كردن زمینه لازم برای ارتقای بهره وری و افزایش خدمت رسانی به مردم است و ضروری است مسوولان دستگاه های اجرایی برنامه های تحول اداری را بیشتر مورد مطالعه و اجرا قرار دهند.

وی، مهمترین سرمایه نظام اداری را نیروی انسانی عنوان كرد و گفت: دستگاههای اجرایی باید با بهره گیری از نیروی انسانی مومن، متدین و متعهد در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم تلاش كنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری كرمانشاه خدمتگزاری به مردم را عین عبادت عنوان كرد و گفت: تكریم ارباب رجوع و برخورد مناسب با مردم، موجب افزایش اعتماد عمومی به نظام اسلامی می شود و لازم است مسوولان و كاركنان دستگاه های اجرایی از فرصت خدمتگزاری به مردم در جهت كسب رضای خداوند استفاده كنند.

وی افزود: شهرستان روانسر پتانسیلهای لازم را برای توسعه دارد كه ایجاد زیرساختهای لازم در این شهرستان امری ضروری است.

معاون استاندار كرمانشاه با اشاره به انتخابات مجلس نهم، گفت: بی طرفی و امانتداری باید در راس فعالیتهای مسوولان اجرایی انتخابات باشد.

امام جمعه روانسر نیز در این جلسه از نظام اسلامی به عنوان احیاگر ارزشها و نظام مبتنی بر عدالت اجتماعی یاد كرد و گفت: خدمت به آحاد مختلف جامعه عامل مهمی در براندازی دسیسه ها و توطئه های تفرقه افكنانه دشمنان انقلاب اسلامی است.

ملا عبدالله غفوری، افزود: صیانت از امنیت، حفظ وحدت و همدلی در شهرستان تكلیف همه مسوولان و مردم است و همه باید در راستای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی تلاش كنیم.

وی با اشاره به اینكه رعایت تقوای الهی در تمام شوون اسلامی همواره مورد تاكید است، گفت: یكی از ضروریات انقلاب اسلامی حضور موثر در میان مردم و رسیدگی مستقیم به مشكلات آنهاست.

غفوری، توطئه اخیر دشمنان نظام و انقلاب را ایجاد تفرقه و دو دستگی با توطئه های مختلف و فاصله انداختن بین مردم و مسئولان نظام اعلام كرد و افزود: دراین مقطع زمانی باید بیش از پیش حساس باشیم و با وحدت كلمه و تعامل و همفكری گامهای عملی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برداریم

امام جمعه روانسر خاطرنشان ساخت: مشاركت حداكثری و حضور همه‌جانبه ملت در انتخابات موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم می‌كند و همه اقشار جامعه باید در انتخابات مشاركت داشته باشند.ك/2

571/567