۲۴ دی ۱۳۹۰، ۱۸:۰۴
کد خبر: 30764437
T T
۰ نفر

يزد - مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سپاه الغدير استان يزد گفت: پيام اصلي شهداي كربلا ولايتمداري و ايثار و جانفشاني در راه خدا و ارزش هاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ' عباس سبحانیان ' روز شنبه در مراسم عزاداری مردم شهرستان مهریز افزود: ولایتمداری و عزتمندی را باید شالوده و نتیجه اصلی حادثه كربلا و عاشورا دانست .

وی اضافه كرد: اربعین حسینی فرصت بسیار مناسبی است كه باید درس ها و پیام های نورانی آن به عموم مردم و بخصوص نسل جوان منتقل شود .

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد ، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مظلوم كربلا را موجب انتقال اهداف و فلسفه این قیام در طول تاریخ ذكر كرد.

سبحانیان با بیان اینكه ملل عالم در سایه بهره گیری از تعالیم انبیا (ص) و همچنین الگوگرفتن از انقلاب مقدس اسلامی در قالب موج بیداری به قیام بر علیه مستكبران برخواسته اند تاكید كرد: قیام امام حسین (ع) به همه مسلمانان و محرومان عالم درس بیداری و آزادگی می دهد.

این مقام مسئول تصریح كرد: محرومان و ستمدیدگان عالم با تاسی به انقلاب اسلامی در مقابل دنیای استكباری و اذناب آنها ایستاده اند و با قدرت از حقوق خود دفاع می كنند.

سبحانیان با اشاره به اینكه كفر جهانی همواره برای رسیدن به اهداف شوم خود

دنبال طرح نقشه و توطئه می باشد بر لزوم هوشیاری و دشمن شناسی در مقابل آنها تاكید كرد.

وی یادآور شد: عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور در عرصه های مختلف می تواند عاملی موثر در خنثی سازی نقشه های كفر جهانی و اذناب آنها باشد.ك2

7536/1968