درس اصلی کربلا تبیین فرهنگ مقاومت مقابل جبهه کفر است

یزد- ایرنا- مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد گفت: درس اصلی حادثه کربلا و عاشورا تبیین فرهنگ مقاومت مقابل جبهه کفر و مستکبران عالم است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام " محمد هادی خسروی راد " جمعه شب در جمع عزاداران حسینی شهر یزد افزود: عزت مومن در پیروی از امام حسین(ع) و ایستادگی و مقاومت مقابل جبهه کفرجهانی است.

وی ادامه داد: باید مبلغان دینی و نخبگان فرهنگی در کنار اساتید حوزه و دانشگاه و رسانه‌ها نسبت به تبیین اهداف امام حسین (ع) و درس‌ها و عبرت‌های عاشورا تلاش کنند.

وی بیان کرد: درس واقعی عاشورای حسینی آن است که امت اسلام و شیعیان مقابل جبهه استکبار به راه حق و تلاش برای شکست دشمنان در عرصه‌های مختلف بکوشند.

خسروی راد بیان کرد: باید در مقابل مشکلاتی که دشمنان برای نظام و انقلاب اسلامی ایجاد می‌کنند دارای صبر و مقاومت بود و به آینده نیز امیدوار باشیم.

وی گفت: پیام دیگر حادثه کربلا و عاشورا همان پایبندی به ارزش‌های الهی و انسانی و اصول اسلام است و همه در قبال انجام آن بسیار مسئولیت داریم.

مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان یزد گفت: مردم و نسل جوان نباید نسبت به توطئه‌های فرهنگی دشمنان در کشور بی‌تفاوت باشند، هرگونه تعلل در این موضوع قابل پذیرش نیست.

خسروی راد گفت: تقابل حق و باطل و جبهه حقیقت با کفر در گذر زمان همواره وجود دارد و باید نسل جوان را در جریان اهداف استکبار قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha