۵ بهمن ۱۳۹۰، ۶:۳۳
کد خبر: 30779410
T T
۰ نفر

بهارستان- طي جلسه اي با حضور امام جمعه بخش بوستان و مسئولين شهرستان بهارستان و نسيم شهر، استقرار ادارات در بخش بوستان نسيم شهر در دستور كار مسئولين قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرستان بهارستان طی برگزاری جلسه ای با حضور امام جمعه بخش بوستان، معاونت اداری مالی فرمانداری شهرستان بهارستان، بخشدار بوستان، ریاست و اعضای شورای اسلامی و شهردار نسیم شهر ضمن بحث و تبادل نظر، استقرار ادارات در بخش بوستان این شهر دستور كار مسئولین قرار گرفت.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام والمسلمین' محسن زاده' امام جمعه نسیم شهر ضمن تاكید بر استقرار ادارات بمنظور خدمات دهی به مردم خواستار نگاه ویژه مسئولین استان به این امر شد.

در ادامه 'عیدی' رئیس شورای اسلامی نسیم شهر اعلام كرد كه مجموعه شورای اسلامی و شهرداری نسیم شهر در جهت استقرار ادارات تمامی تلاش و توان خود را به كار خواهند گرفت تا بتوانند خدمات شایسته ای را به عموم شهروندان در تمامی بخشهای خدماتی این شهر ارائه نمایند.

'جانعلی زاده' ، شهردار نسیم شهر نیز در این خصوص گفت: شهرداری ضمن تعامل با شورای شهر و بهره گیری از حمایتهای لازم آماده ارائه خدمات لازم از جمله تخصیص زمین به ادارات در حد توان است.

بر پایه این گزارش از ابتدای شروع به كار دوره سوم شورای اسلامی شهر ، اعضای شورا با همفكری و تعامل با مسئولین مربوطه توانستند ضمن استقرار برخی از ادارات در این بخش گامهای موثری را در راستای ارتقاء هر چه بهتر بخش بوستان ، نسیم شهر بردارند كه از آن جمله می توان به استقرار ادارات كتابخانه های عمومی شهرستان بهارستان ، اداره بازرگانی ، بهزیستی ، اداره ناحیه 2 آموزش و پرورش شهرستان بهارستان و... نام برد.

تهرام/1988/1275
۰ نفر