۶ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۰۱
کد خبر: 30781660
T T
۰ نفر

رشت - فرماندار رشت از افتتاح 203 پروژه خدماتي و عمراني در دهه مبارك فجر در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، 'سید ولی الله عظمتی' روز پنجشنبه در جلسه ستاد دهه فجر رشت افزود: این تعداد پروژه، با اعتباری حدود دو هزار و 952 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و با افتتاح آنها، برای یك هزار و 580 نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی ضمن گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران پدیده ای بی نظیر و منحصر بفرد در جهان بوده است.

فرماندار رشت بیان داشت: دهه فجر، پیروزی بزرگ و مبدأ رهایی ملت ایران از سلطه استكبار جهانی در طول تاریخ است.

عظمتی با اشاره به موفقیت های چشمگیر انقلاب اسلامی ایران تصریح كرد: مكتب حیات بخش اسلام و رهبری پیامبر گونه امام خمینی(ره) مهمترین رمز این موفقیت ها بوده است.

به گفته فرماندار رشت: پیروی از رهبری و ولایت فقیه رمز استمرار موفقیت های نظام جمهوری اسلامی و انقلاب شكوهمند است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی شكل گرفته در جهان بیان داشت: این بیداری ها متأثر از انقلاب اسلامی ایران است.

عظمتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دهه فجر امسال به دلیل قرار گرفتن در آستانه انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرماندار رشت با اشاره به برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال یادآور شد: برگزاری جشن های پیروزی انقلاب، آذین بندی كوچه ها و خیابان ها، تجلیل از افتخار آفرینان پیروزی انقلاب اسلامی ، گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و افتتاح پروژه های عمرانی از جمله برنامه های دهه فجر امسال در شهرستان رشت است.

عظمتی همچنین با اشاره به برگزاری راهپیمایی با شكوه 22 بهمن یادآور شد: شركت با شكوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، یأس و ناامیدی را در دل دشمنان ایجاد می كند.

به گفته فرماندار رشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر تاكید حضور ملت ایران در همه صحنه ها، مشت محكمی بر دهان دشمنان نظام و یاوه گویان است.ك/2

7292/ 603