۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84633223
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۸۶ پروژه شهرستان رشت برای دهه فجر آماده بهره‌برداری شد

رشت - ایرنا - فرماندار شهرستان رشت گفت: ۴۸۶ پروژه عمرانی و اشتغالزایی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان رشت افتتاح می‌شود.

به گزارش حمیدرضا امام‌پناهی عصر روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: این پروژه ها در مجموع با اعتبار حدود ۷۵۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهرستان رشت به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: از مجموع پروژه های آماده افتتاح در دهه فجر امسال در شهرستان رشت ۴۶۵ طرح با اعتبار ٣٠٩ میلیارد تومان مربوط به پروژه های عمرانی و ٢١ طرح با ۴۳۸ میلیارد تومان مربوط به طرح های اشتغالزایی خصوصی است.

فرماندار شهرستان رشت بیان داشت: با افتتاح این طرح ها برای یکهزار و ۲۴۳ نفر اشتغال موقت و برای ٣٣٨ نفر تیز اشتغالزایی دایم خواهد داشت.

وی افزود: این پروژه ها در بخش عمران شهری و روستایی آسفالت راه روستایی تا طرح های هادی، مسکن و شهرسازی،توسعه و تقویت شبکه برق رسانی، ایجاد توسعه شبکه های آب رسانی، کشاورزی، ارتباطات و فناوری، سلامت، مقاوم سازی مدرسه را شامل می شود.

امام پناهی اظهار داشت: طرح های اشتغالزایی نیز پروژه های صنعتی، کشاورزی، خدماتی، ورزشی، اقامتی و بومگردی ، طرح خرد حمایتی را شامل می شود.

وی بیان داشت: کلنگ زنی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل ٢٠٠ واحد با اعتبار ٧٠ میلیارد تومان در مسکن مهر رشت و پروژه یکهزار و ٧٠٠ واحدی با ۵۹۵ میلیارد تومان در سپیدرود رشت انجام می شود. 

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha