۱۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۱۳
کد خبر: 30788080
T T
۰ نفر

رشت - به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر و سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي مسابقه خاطره نويسي با عنوان 'روزي كه آفتاب برآمد' از سوي جمعيت هلال احمر استان گيلان برگزار شد.

مسوول روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا، گفت: این مسابقه به مناسبت دهه مبارك فجر ویژه كاركنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان های مختلف گیلان برگزار شده است.

'امید عظیمیان' افزود: در این مسابقه شركت كنندگان مقالات، خاطرات و دلنوشته های خود را با موضوعات 22 بهمن، بوی پیروزی، روزی بیادماندنی و طنین الله اكبر ارایه دادند.

وی آشنایی بیشتر با ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) و مردم در پیروزی انقلاب اسلامی را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان و بیان كرد: صاحبان آثار برتر در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در جمعیت هلال احمر گیلان در رشت تجلیل می شوند.

وی به برگزاری دیگر برنامه ها به مناسبت دهه مبارك فجر امسال اشاره و تصریح كرد: مسابقه فرهنگی هنری و ترویج ارزش های انقلاب، شركت در نمایشگاه دستاوردهای زنان پس از پیروزی انقلاب، آموزش امداد و كمك های اولیه به زنان و دختران روستایی از جمله این برنامه ها است.

عظیمیان ادامه داد: ویزیت رایگان و برپایی چادر استقرار تیم پزشكان داوطلب و ارایه خدمات پزشكی، فرهنگی و آموزشی بین شركت كنندگان در راهپیمایی 22 بهمن، برپایی چادرهای اطلاع رسانی و عضوگیری از بین داوطلبان در مسیر راهپیمایی از دیگر برنامه ها به مناسبت دهه مبارك فجر از سوی جمعیت هلال احمر گیلان است.

وی بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولان استان گیلان، اهدا خون به بیماران نیازمند، برگزاری جشن انقلاب، دیدار با خانواده های معظم شهدا، گلباران مزار شهدا و شركت در راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه ها به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان كرد. ك/3.

7286/ 603