۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۱۱
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84646774
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فریاد الله اکبر انقلاب گیلان را درنوردید

۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۱۱
کد خبر: 84646774
فریاد الله اکبر انقلاب گیلان را درنوردید

رشت - ایرنا - گلبانگ الله‌اکبر شامگاه ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان گیلان طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فریاد الله‌اکبر در گیلان طنین‌انداز شد. مردم در مناطق مختلف استان همصدا با سایر هموطنان با فریاد الله اکبر به استقبال سالروز پیروزی انقلاب اسلامی رفتند.

گلبانگ الله‌اکبر همچنین ساعت ۲۱ امشب همزمان با سراسر کشور از گلدسته ها، ماذنه ها و سیستم های صوتی بوستان های گیلان طنین‌انداز شد، بعد از ندای الله‌اکبر آسمان شهرستان‌های استان در مناطق مختلف نورافشانی شد.

مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ به دلیل شرایط بیماری کووید ۱۹ در شهرستان های قرمز کرونایی استان گیلان به صورت خودرویی و در بقیه شهرستان ها به صورت اجتماع با حضور پرشور مردم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

اجتماع یوم الله ۲۲ بهمن در رشت مرکز استان گیلان نیز فردا "جمعه" در پیاده راه فرهنگی "میدان شهدای ذهاب" این شهر برگزار خواهد شد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین سخنران مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در رشت معرفی شد.

۲۲ بهمن مطلع دوران عزت و بالندگی ملت مبارز ایران است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه ای که به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن منتشر کرده ، آورده است: یوم الله ۲۲ بهمن مطلع دوران عزت، اقتدار و بالندگی ملت مبارز ایران اسلامی است، روزی که انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین حماسه بشری تاریخ معاصر با رهبری ابرمرد الهی مرجع عالیقدر جهان اسلام امام خمینی (ره) و لبیک میلیون‌ها ایرانی خسته از ظلم و فساد ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی به پیروزی رسید و استکبار جهانی و نظام سلطه را وحشت‌زده به حیرت واداشت.

در بخش دیگری از این بیانیه افزوده شده: یوم‌الله ٢٢ بهمن روز اهتزاز مجدد پرچم اسلام بر قله‌های رفیع ایثار و شهادت میهن اسلامی است، این روز مانا و خاطره‌انگیز گواه ولایتمداری، ایستادگی و رشادت مردم مسلمان ایران است که با دستانی خالی در برابر رژیم دست‌ نشانده و تا بن دندان مسلح پهلوی ایستادند و با گوش جان سپردن به ندای حق‌طلبانه "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" امام خود، در صحنه مبارزات انقلاب اسلامی پیروز جاویدان میدان حق علیه باطل شدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این بیانیه ضمن بزرگداشت یاد و خاطره ۶۳ شهید انقلاب اسلامی استان و تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن "سالروز پیروزی انقلاب اسلامی" و طلوع چهل و چهارمین سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی را به عموم مردم خداجو و انقلابی گیلان، از آنان دعوت کرد تا با حضور پرشور و شعور خود و رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی در جشن بزرگداشت این روز که در سراسر استان به شکل اجتماع و یا رژه خودرویی خانوادگی "با توجه به رنگبندی کرونایی" و در رشت در پیاده‌ راه برگزار فرهنگی شهدای ذهاب برگزار خواهد شد، برگ زرین دیگری بر صحفیه افتخارات مردم غیور استان در تاریخ انقلاب اسلامی بیافزایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha