۱۲ بهمن ۱۳۹۰، ۹:۱۰
کد خبر: 30791519
T T
۰ نفر

بندرگز - فرماندار بندرگز گفت: مردم با حضور پرشور در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، دشمنان را مايوس مي كنند.

'علی رضا عسگری' در همایش مشاركت حداكثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات آینده یكی از حساس ترین انتخابات است كه دشمنان نظام جمهوری اسلامی روی آن سرمایه گذاری كرده اند.

وی گفت: دشمنان با ارائه تحلیل های ساختگی سعی می كنند مردم را به عدم شركت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تشویق كنند اما خوشبختانه رفتارهای سیاسی مردم همواره نشان داده كه در برابر تبلیغات سوء آنان منسجم تر می شوند.

فرماندار بندرگز حضور حداكثری مردم در انتخابات آتی را، راهبرد اساسی نظام برای مقابله با توطئه های دشمنان عنوان كرد و گفت: آن چه در انتخابات، در درجه اول اهمیت قرار دارد، حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رای است.

عسگری به توصیه های رهبر معظم انقلاب در این زمینه اشاره كرد و گفت: مقام معظم رهبری این نكته اساسی را یادآور شده اند كه می بایست از سوی آحاد مختلف مردم مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در بندرگز با اشاره به این كه در برهه كنونی یكی از توطئه های دشمنان جلوگیری از مشاركت حداكثری مردم در انتخابات مجلس نهم در 12 اسفند ماه است، بر لزوم هوشیاری در برابر این توطئه تاكید كرد.

عسگری یادآور شد: بدون شك ملت ایران اسلامی، تحت رهبری های مقام معظم رهبری در 12 اسفند امسال، حماسه ای بزرگ و ماندگار را خلق خواهند كرد.

وی از مردم خواست هم چنان با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، موجب سربلندی و سرافرازی نظام و انقلاب اسلامی شوند.

همایش مشاركت حداكثری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر نوكنده برگزار شد.

602