۱۴ بهمن ۱۳۹۰، ۱۳:۴۲
کد خبر: 30795947
T T
۰ نفر

گناباد _ امام جمعه گناباد گفت: دهه فجر يادآور شكوفايي ايمان به خدا، اتحاد مردم و حضور آنها در صحنه و نيز رهبري كارآمد امام خميني(ره) است.

حجت الاسلام 'حسن صادقی نسب' در خطبه های نماز جمعه این هفته گناباد افزود: اگر انقلاب اسلامی نبود امروز ایران یك كشور غیرمذهبی بود اما این انقلاب، اسلام را در ایران زنده كرد.

وی گفت: رژیم شاه كشور را در اختیار آمریكا، صهیونیستها و غرب قرار داده بود اما انقلاب اسلامی، ایران را مستقل كرد بطوری كه امروزه در بسیاری از اقلام به خودكفایی رسیده ایم.

او افزود: قبل از انقلاب اسلامی روستاها و بعضی از شهرها آب، برق، تلفن، خانه بهداشت، راه آسفالته، گاز و امكانات زندگی نداشت اما امروزه بیش از 90 درصد روستاها از همه این مزایا برخوردارند.

وی گفت: ارتش زمان شاه اجازه ساخت یك فشنگ معمولی را نداشت اما امروزه موشكهای شهاب ایران با برد دو هزار كیلومتر خواب راحت را از دشمنان اسلام گرفته است.

امام جمعه گناباد در ادامه افزود: لازم است نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اخلاق انتخاباتی را رعایت كنند و ضمن رقابت با یكدیگر از خصومت، دشمنی، بداخلاقی، اتهام زدن، وعده های دروغ و تضعیف نظام و خدمتگزاران مردم بپرهیزند.

1922/659
۰ نفر