۲۹ بهمن ۱۳۹۰، ۱۳:۳۵
کد خبر: 30823586
T T
۰ نفر

يزد- فرماندار يزد گفت: تمام امكانات سخت افزاري و نرم افزاري در جهت برگزاري انتخابات مكانيزه در يزد فراهم شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از كمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد ، عزیزالله سیفی در جلسه كمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات افزود: در این راستا با همكاری ادارات و نهادهای شهرستان تمامی شعب اخذ رای به سیستم مكانیزه مجهز شده است و مشكلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به اینكه افزایش تعداد فرآیندهای انتخابات ، موجب كاهش خطاهای سیستم الكترونیكی شده است اظهار داشت: در این زمینه نیز از ابتدای صدور دستور شروع انتخابات تا آخرین مرحله 25 فرآیند وجود دارد كه این افزایش زمینه لازم را برای كاهش خطا فراهم می سازد.

مسئول كمیته فناوری اطلاعات گفت:آموزشهای تخصصی كاربران فناوری اطلاعات آغاز شده است و در این برنامه ابتدا سرگروههای IT كه مسئولیت هر ده شعبه اخذ رأی را بر عهده دارند آموزش لازم را كسب خواهند كرد.

نقدی افزود: در مرحله دوم كاربران با گروه بندی انجام شده آموزشهای لازم در زمینه نرم افزار مربوطه و بالا بردن سطح مهارت فنی فرا خواهند گرفت.

وی خاطر نشان كرد: برای اولین بار از طرف كمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان یزد نرم افزار آموزشی بصورت فرآیندها و فلوچارت روند محتوای آموزشی طراحی گردیده است.

وی تصریح كرد: سرگروههای IT با تهیه و تنظیم فرمتی ، نواقص شعب خود را از طریق بازدید میدانی بررسی و در فرم مربوطه تجزیه نموده اند كه ان شاءاله در آخر بهمن ماه نواقص فنی شعب مرتفع خواهد شد.ك/1

7546/1968