۲۷ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6111108
T T
۰ نفر

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:

۲۷ شهریور ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6111108
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش: یک میلیون و 200 هزار کلاس اولی در جشن شکوفه ها شرکت می کنند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/06/27 اجتماعی.آموزش و پرورش.معاون ابتدایی.فاطمه قربان تهران - معاون آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش از حضور یک هزار و 200 کلاس اولی در جشن شکوفه ها در روز چهارشنبه، سی ام شهریور ماه جاری خبر داد.
به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فاطمه قربان با تاکید بر آماده شدن دانش آموزان پایه اول ابتدایی برای حضور در مدارس گفت: هدف از برگزاری جشن شکوفه ها، آماده سازی دانش آموزان پایه اول ابتدایی، آشنایی آنان با فضای مدرسه و گذراندن ساعاتی در کنار معلم و حضور در کلاس درس است.
وی افزود: در این روز همچنین بیش از 500 هزار نوآموز پیش دبستانی در مراسمی با عنوان جشن غنچه ها شرکت می کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش دلیل برپایی این گونه جشن ها در آغاز سال تحصیلی را آرامش خاطر نوآموزان بیان کرد و اظهار داشت: جشن غنچه ها و شکوفه ها در روز سی ام شهریور ماه جاری با حضور بیش از دو میلیون نوآموز پیش دبستانی و دانش آموز پایه اول ابتدایی برگزار می شود.
قربان به مدیران و معلمان توصیه کرد با اجرای برنامه های شاد و اثرگذار به استقبال نوگلان و دانش آموزان عرصه تعلیم و تربیت بروند.
اجتمام ** 1788 ** شماره 007 ساعت 09:42 تمام
۰ نفر