۱۲ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6115057
T T
۰ نفر
آشناسازی مردم با فرصت ها و تهدیدات رسانه های دیجیتالی در جشنواره رسانه های دیجیتال ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/07/12 اجتماعی.نمایشگاه.رسانه دیجیتال تهران -در پنجمین جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتال مردم با فرصت ها و تهدیدات این گونه رسانه ها آشنا خواهند شد.
پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از 14 مهر ماه به مدت ده روز در مصلی بزرگ امام خمینی (ره ) تهران برگزار می شود.
به گزارش ستاد خبری این جشنواره ، مهدی سالممدیر بخش خانواده، فناوری اطلاعات و رسانه ؟های دیجیتال نمایشگاه رسانه های دیجیتال در تشریح جزئیات برنامه ؟های پیش بینی شده در بخش خانواده این نمایشگاه گفت: در این دوره غرفه ؟ای به نام آسیب ؟ شناسی رسانه ؟های دیجیتال به صورت تابلو، پوستر، بروشور با محتوای فرهنگی برپا خواهد شد.
وی به برگزاری مسابقه خانوادگی در پنجمین دوره از برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتالی اشاره کرد و گفت : در این بخش قسمتی با عنوان مشاور فرهنگی خانواده ؟ها طراحی شده که در آن به پرسش ؟های والدین در حوزه رسانه ؟های دیجیتال پاسخ داده می ؟ شود و در بخشی دیگر نیز والدین با برخی از خطرات رسانه ؟های دیجیتال آشنا خواهند شد.
به گفته وی در پنجمین دوره از برگزاری جشنواره رسانه ؟های دیجیتال، شهربازی دیجیتالی ویژه کودکان و نوجوانان طراحی شده است.
مدیر بخش خانواده، فناوری اطلاعات و رسانه ؟های دیجیتال نمایشگاه رسانه های دیجیتال افزود: در این بخش خانه رایانه پاک شبیه سازی شده و پیام ؟های فرهنگی منعکس می ؟ شود و قسمتی نیز به خانه فرهنگ دیجیتال اختصاص داده شده است.
وی به مهم ترین فعالیت در دست اقدام بخش خانواده، فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اشاره کرد و گفت: مهم ترین اقدام صورت گرفته در این نمایشگاه رونمایی از مجموعه انیمیشن فرهنگ و رسانه است، که جدیدترین انیمیشن ؟های تولیدی مرکز رسانه ؟های دیجیتال رونمایی می ؟ شود.
همچنین محمد امین حاجی هاشمیمدیر بخش بازی ها و سرگرمی های دیجیتال نیز گفت: در این دوره بیش از 70 اثر بازی و سرگرمی های دیجیتال با 20 عنوان ثبت نام کردند، این آثار هم اکنون درسه دسته هنری، فنی و محتوایی در دست داوری است.
حسین افسری مدیرکمیته داوری این جشنواره نیز گفت: کیفیت آثار ارسالی در بخش هنرهای دیجیتال پنجمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در مقایسه با دوره ؟های قبل این نمایشگاه ارتقاء یافته است.
وی با اشاره به روند رو به رشد تولید آثار در بخش هنرهای دیجیتال در سال های گذشته گفت: امسال صاحبان آثار ارسالی نخستین تجربه داوری در حوزه آثار خارجی و بخش بین ؟الملل را تجربه می ؟کنند که این خود موجب تعامل و تبادل اطلاعات است و سطح کیفی آثار را در آینده بالا می برد.
اجتمام 1580**1708** شماره 012 ساعت 09:03 تمام
۰ نفر