۲۷ شهریور ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 6132102
T T
۰ نفر
همایش روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان آذرماه برگزار می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/06/27 اجتماعی.صندوق بازنشستگی کشوری.روز ملی خانواده.تکریم بازنشستگان تهران - مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری گفت : پنجمین همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری همزمان با روز 25 ذی الحجه (دهم آذرماه سال ) در سراسر کشور برگزار می شود.
به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمدرضا افشار افزود: این همایش با هدف بزرگداشت مقام و منزلت بازنشستگان در خانواده و جامعه، شناسایی و معرفی بازنشستگان فرهیخته و نخبه در سطوح مختلف از سوی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: در این همایش 32 نفر از بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری در پنج محور علوم، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت های اجتماعی و مردم نهاد و فعالیت های ورزشی به عنوان بازنشسته نمونه و قابل تقدیر انتخاب و معرفی خواهند شد.
دبیر پنجمین همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان کشوری اظهار داشت: بازنشستگان داوطلب در بخش انتخاب بازنشسته نمونه باید آثار و مستندات خود را در پنج محور ذکرشده تا تاریخ 25 مهرماه به دبیرخانه پنجمین همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تهران و استان ها ارسال کنند.
افشار افزود: داوطلبان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط ثبت نام و دریافت فرم های اعلام داوطلبی و انتخاب بازنشسته نمونه می توانند به کانون های بازنشستگی دستگاه متبوع یا نمایندگی های مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان ها مراجعه کنند.
اجتمام **2019** شماره 035 ساعت 15:13 تمام
۰ نفر