۱۲ فروردین ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 6165483
T T
۰ نفر
12 فروردین، روز تجلی یکپارچگی ملت ایران و نفی استبداد و استثمار بود ...................................................................
زنجان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/01/87 داخلی.اجتماعی.تجلی.یکپارچگی.12فروردین.
دوازده فروردین ماه سال 58 روز تجلی یکپارچگی ملت ایران برای کسب آزادی، نفی استبداد و استثمار و تعیین سرنوشت کشور بود.
یوم الله 12 فروردین، مرحله ی اوج گیری پیروزی مردم بر رژیم طاغوت و تجلی عزم و اراده استوار ملت بزرگ و مبارز ایران در راستای مقابله با دخالت های بیگانگان در امور داخلی کشورشان بود.
ملت مقاوم و غیور ایران در این روز ماندگار و بیادماندنی، با قاطعیت بر استقرار جمهوری اسلامی رای دادند و شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را عملی کردند.
دوازده فروردین 58 حماسی ترین روز تاریخ انقلاب اسلامی ایران و روزی است که آرزوی دیرینه ی مردم ستمدیده ایران جهت رهایی از یوغ استعمارگران، محقق شد.
سالروز استقرار نظام اسلامی در ایران نقطه ی عطفی در تاریخ مبارزات مردم این کشور محسوب می شود و ملت سلحشور ایران همه ساله در چنین روزی بر ضرورت حراست از دستاوردهای ارزشمند و ماندگار این یوم الهی تاکید می کنند.
در این روز تلاش های استقلال طلبی و اسلام خواهی ملت وفادار ایران به ثمر رسید و آحاد مختلف جامعه با حضور کم نظیر در یک همه پرسی ، اجرای احکام الهی را خواستار شدند و بر استبداد و دیکتاتوری شاهنشاهی خط بطلان کشیدند.
در یوم الله 12 فروردین، باردیگر صحنه ی نمایش اقتدار ملی 22 بهمن ماه 57 تکرار شد و با شکل گیری نظام نوپای جمهوری اسلامی، بر تحقق آرمان های رهبر فقید انقلاب و قطع وابستگی ها مهر تایید زده شد.
12 فروردین ماه 58 نتیجه و دستاورد سال ها مبارزه، ایثارگری و شهادت طلبی به رهبری حضرت امام خمینی (ره ) بود و مردم انقلابی ایران در این روز باانتخاب تاریخی و آگاهانه خود، بساط استبداد و دیکتاتوری دوهزارو 500 ساله ی رژیم منحوس شاهنشاهی را برچیدند و به دوران استعمار سیاه در کشور خاتمه دادند.
در این روز جاودانه، مردم انقلابی ایران با 2/98 درصد آرای خود از تحکیم ارکان انقلاب اسلامی پشتیبانی کردندو پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در این سرزمین پهناور به اهتزاز درآوردند.
مردم ایران، در این روز به حاکمیت قانون، رفع تبعیض و محرومیت ها، ایجاد فضای امن سیاسی و اجتماعی ، برخورداری از حقوق قانونی و انسانی رای مثبت دادند و از حکومت عدل الهی و تحقق وعده حق تعالی و عزتمندی مستضعفان جهان استقبال کردند.
دوازده فروردین ماه 58 روز به بار نشستن مبارزات دلاورانه ی مردم ایران با رژیم منحوس پهلوی است و تلاش و مبارزات خستگی ناپذیر ملت ایران برای داشتن کشوری اسلامی ، آزاد و آباد، در این روز به ثمر نشست و نتیجه داد.
گرامیداشت همه ساله ی سالروز استقرار جمهوری اسلامی در ایران، تاکید و مهر تاییدی از سوی مردم درخصوص حراست از دستاوردهای ارزشمند و ماندگار انقلاب اسلامی بعنوان وظیفه ی هر ایرانی مسلمان و آزادیخواه محسوب می شود.ک/4 595/587 شماره 046 ساعت 13:16 تمام
۰ نفر