۲۶ خرداد ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 6204365
T T
۰ نفر
جسد سه جوان غرق شده در رودخانه بشار یاسوج، از آب گرفته شد ..........................................................
یاسوج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 26/3/86 داخلی.اجتماعی.حوادث.
نیروهای امدادی، جسد سه جوان را که عصر جمعه در رودخانه بشار یاسوج غرق شده بودند، در ساعت های آغازین روز شنبه از آب این رودخانه گرفتند.
جسد این سه جوان با تلاش غواصان شیراز و بوشهر و با مشارکت گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر،نیروی انتظامی،آتش نشانی و نیروهای مردمی این استان یافت شد.
این سه برادر به نام های احمد 19 ساله ، نوید 18 ساله و مرتضی 15 ساله با نام خانوادگی راستگو از روستای مادوان سفلی و ساکن یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دیروز به همراه پدرشان هنگام شنا غرق شدند.
این سه نفر برای نجات پدرشان از غرق شدن وارد رودخانه بشار شدند اما تلاش هیچکدام از آنها برای نجات دیگری نتیجه نداد و هر چهار نفر جان خود را از دست دادند.
جسد پدر این سه نفر ، دیروز از رودخانه بشار گرفته شد.
احمد دانشجوی سال آخر رشته مهندسی الکترونیک ، نوید دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی و مرتضی دانش آموز سال اول دبیرستان بود.
زمانی که این حادثه رخ داد، دیگر اعضای خانواده در کرانه رودخانه شاهد غرق شدن اعضای خانواده خود بودند اما کاری از آنها بر نمی آمد.
گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمرکهگیلویه و بویراحمد،با عملیات غواصی توانست ساعت 19 و30 دقیقه جمعه، نیم ساعت پس از وقوع حادثه،جسدعلی راستگو اولین قربانی را که پدر خانواده بود پیدا کند اما جسدهای نوید ساعت 15:8 احمد 50:8 و مرتضی ساعت 10 بامداد شنبه در اعماق رودخانه پیدا شد. 7533/563/675 شماره 023 ساعت 00:11 تمام انتهای پیام E26.41-00-11
۰ نفر