۸ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 6514203
T T
۰ نفر
بیشترین ثبت نامی ها در سامانه مشاغل خانگی به متقاضیان مستقل اختصاص دارد ............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 08/07/1390 کلیات.مشاغل خانگی.قزوین معاون اشتغال و کارآفرینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: بیشترین ثبت نام صورت گرفته در سامانه مشاغل خانگی با چهار و هزار 400 مورد به متقاضیان مستقل اختصاص داشته است.
"سعید زین آبادی" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افراد مستقل در طرح حمایت از مشاغل خانگی به افرادی نامیده می شود که صاحب کسب و کار خانگی بوده و برای حفظ و توسعه شغل خود متقاضی دریافت تسهیلات و حمایت های در نظر گرفته شده از سوی دولت هستند.
وی به تفکیک متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان های استان به صورت مستقل اشاره و اظهارکرد: در قزوین یک هزار و 688 نفر، تاکستان 933 نفر و بویین زهرا، البرز و آبیک به ترتیب 727، 576 و 494 نفر به صورت مستقل در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام به عمل آورده اند.
معاون اشتغال و کارآفرینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، همچنین از ثبت نام 779 تن در استان به صورت تحت پوشش در سامانه مشاغل خانگی خبر داد و گفت: این دسته از متقاضیان افرادی هستند که صاحب شغل خانگی نبوده ولی خواستار قرار گرفتن تحت پوشش پشتیبان می باشند.
زین آبادی همچنین از ثبت نام 89 تن در سامانه مشاغل خانگی به عنوان پشتیبان حقیقی و حقوقی خبر داد و گفت: این عنوان به متقاضیانی اطلاق می شود که دارای یک شغل بوده و می خواهند چندین فرد را به صورت خانگی بکارگیری کنند.
این مسوول در پایان به اختصاص 199 میلیارد ریال به منظور حمایت از مشاغل خانگی در استان قزوین، یادآور شد: در حال حاضر متقاضیان برای دریافت تسهیلات مورد نظر به بانک ها معرفی شده اند.
7392/ 614/ 1644
۰ نفر