۹ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7135511
T T
۰ نفر
سردار ذوالقدر: بصیرت مردم تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی است .............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 1390/07/09 سیاسی.سردار ذوالقدر.آستان حضرت محمد هلال.آران و بیدگل آران و بیدگل- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: بصیرت و حضور مردم در صحنه های مختلف تضمین کننده اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
به گزارش روز شنبه ایرنا، سردار محمد باقر ذوالقدر' در جمع مردم آران وبیدگل در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) اظهارداشت: هر چند هشت سال جنگ ایران و عراق با پذیرش قطعنامه و پیروزی ایران پایان یافت اما هنوز میدانهای پر خطر فراوانی پیش روی این ملت قرار دارد.
وی محاصره اقتصادی، هجوم فرهنگی و جریان فتنه برای براندازی نظام دینی را از جمله توطئه های استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.
وی تاکیدکرد: تضمین کننده اقتدار این نظام را هوشیاری و بصیرت مردم در تبعیت از ولی مطلقه فقیه موجب می شود تا کشور از توطئه ها و فتنه های دشمنان به سلامتی عبور کند.
ذوالقدر،با اشاره به افتخار آفرینی های ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: تمام پیشرفت ها کشور در تمام زمینه های علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی‌ و ‌نظامی مرهون خون شهدا و ایثارگری های مردم ایران اسلامی است و بایستی با تمام وجود از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفظ و حراست کرد.
1724/8132
۰ نفر