۲۰ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7158062
T T
۰ نفر
رییس سازمان بسیج مستضعفان آمادگی بسیجیان راعامل مهم بازدارندگی دشمن دانست ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/20 سیاسی.بسیج.نقدی.بازدارندگی بوشهر - رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور، آمادگی نیروهای مسلح به ویژه بسیجیان سلحشور را عامل مهم بازدارندگی دشمنان دانست.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، سردار محمد رضا نقدی روز پنجشنبه در نشست کارکنان سپاه و بسیجیان دشتستان استان بوشهر،گفت:امام راحل با تشکیل نیروی مقاومت بسیج مستضعفان ، دنیا را حیرت زده کرد.
وی اظهارداشت: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس، قدرت ملت ایران اسلامی را در قالب بسیج مشاهده کردند و می دانند در صورت تجاوز به کیان اسلامی، طعم تلخ شکست را این بار با اثرگذاری بیشتر تجربه خواهند کرد.
رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور،خاطر نشان کرد: نیروهای بسیجی از مخلص ترین و وفادارترین افراد به اسلام و انقلاب اسلامی هستند و همیشه با ورود این نیروها به عرصه های مختلف ، دشمن ناکام شده است.
سردار نقدی افزود: بسیجیان باید خود را برای شکست دشمن در جنگ نرم نیز بیش از پیش آماده کرده و آموزش های لازم را فرا گرفته و مانند دفاع مقدس وارد میدان شوند.
فرمانده سپاه دشتستان نیز گفت: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کرد و در نهایت پیروزی را برای ملت بزرگوار به ارمغان آورد.
سرهنگ پاسدار یدالله مرادی افزود: برگزاری این نشست های صمیمی ضمن افزایش آمادگی روحی ومعنوی بسیجیان، اعلام تجدید میثاق با ولایت فقیه است.
وی اضافه کرد: بسیجیان با بهره مندی از روحیه ایثار و شهادت طلبی برای دفاع همه جانبه از کیان اسلامی و به ویژه ناکامی دشمن در جنگ نرم آماده هستند.
ک/1/539/1323/شبک شماره 233 ساعت 21:18 تمام
۰ نفر