۱۲ شهریور ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7170892
T T
۰ نفر
طنین فریاد مرگ بر اسراییل در آسمان خراسان شمالی پیچید ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/06/12 سیاسی.قدس 89.راهپیمایی.خراسان شمالی بجنورد _ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، فریاد مرگ بر اسراییل در استان خراسان شمالی طنین انداز شد.
به گزارش خبرنگاران ایرنا از مناطق مختلف خراسان شمالی مردم روزه دار این استان در لبیک به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از آرمانهای مردم مظلوم فلسطین و محکومیت هرگونه صلح و سازش با اشغالگران قدس شریف، بر حمایت خود از آرمانهای مردم ستمدیده فلسطین تاکید کردند.
مردم بجنورد، مرکز خراسان شمالی نیز به همراه مسوولان استانی و محلی با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس از آرمانهای مردم فلسطین حمایت کرده و خواهان مبارزه برای آزادی قبله گاه نخست مسلمین از دست اشغالگران قدس شدند.
مسلمانان روزه دار بجنوردی در این راهپیمایی با امضای توماری ضمن اعلام حمایت مادی و معنوی از انتفاضه فلسطین، خواهان اذن رهبر معظم انقلاب برای حضور فیزیکی در آن سرزمین برای مبارزه با رژیم اشغالگر قدس شدند.
آنان همچنین در این تومار از سازمانهای بین المللی و جهانی بخصوص سازمانهای اسلامی همچون اتحادیه کشورهای اسلامی و عربی خواستند تا ضمن حمایت از مبارزات مردم فلسطین، برای تامین حقوق اولیه این ستمدیدگان در سرزمین آبا و اجدادیشان تلاش کنند.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در هفت بند در حمایت از انتفاضه فلسطین، محکومیت جنایات رژیم غاصب و اشغالگر اسراییل قرائت و در آن از نهادهای بین المللی بخصوص شورای امنیت و مدعیان دروغین حقوق بشر جهانی خواسته شد تا از حقوق مردم مظلوم و بیدفاع فلسطین دفاع کنند.
در پایان این راهپیمایی پرچم و نماد رژیم اشغالگر قدس به دست روزه داران و شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس به آتش کشیده شد.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در بجنورد گفت: امروز موج بیداری اسلامی از جمهوری اسلامی ایران به تمام کشورهای اسلامی جهان بویژه در سرزمینهای اشغالی سرایت کرده است.
سرهنگ حسینعلی یوسفعلی زاده اظهار داشت: این موج بیداری منبعث از اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی که با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس تجلی یافته و توسط رهبر معظم انقلاب هدایت می شود، موجب شده تا رژیم غاصب اسراییل علی رغم حمایت آمریکای جنایتکار و سکوت رهبران برخی کشورهای منطقه نتواند به اهداف شومش در فلسطین برسد.
سرهنگ یوسفعلی زاده گفت: اگرچه جریان خیانتکار و سازشکار داخلی فلسطین به سرکردگی محمود عباس و حمایت برخی رهبران کشورهای عربی به دنبال تحقق اهداف رژیم غاصب و تحمیل اشغالگران بر مردم مظلوم فلسطین است، ولی این موج بیداری در فلسطین و حمایت مردمی از انتفاضه و مقاومت مبارزان این اجازه را به خیانتکاران و سازش طلبان نخواهد داد.
ک/2 2712/626 شماره 079 ساعت 14:27 تمام
۰ نفر