۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7404516
T T
۰ نفر
مدیرکل اموربانوان آذربایجان غربی، بر توانمندسازی زنان تاکید کرد ...............................................................
تکاب ، مهاباد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 16/02/87 داخلی.اجتماعی.همایش.زنان.
مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم توانمندسازی زنان گفت: توانمندی زنان از راهکارهای مهمی است که تهاجم فرهنگی غرب علیه جوامع اسلامی را خنثی می کند.
اکرم زیب ارزانی روز دوشنبه در همایش بانوان فعال عرصه های فرهنگی و آموزشی تکاب افزود: مجهز بودن زنان به علم روز و آشنایی آنان با اهداف و توطئه های غرب می تواند خانواده ها بخصوص جوانان را در مقابل تهاجم فرهنگی بیگانه توانمند و بیدار کند.
وی با اشاره به جایگاه زنان در خانواده و عرصه های اجتماعی و تربیتی تاکید کرد: نظر به اینکه بیشترین بار آموزشی و تربیتی بر دوش زنان است، آگاهی و توانمندی آنان به توسعه آگاهی اجتماعی کمک شایانی خواهد کرد.
زیب ارزانی افزود: زنان ما با تقویت بنیه اعتقادی جوانان و تبیین ارزشهای اسلامی می توانند جوانان را از گرفتار شدن در دام فرهنگ بی بندوباری غرب برهانند.
در ادامه این همایش تعدادی از زنان فعال در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی بخشی از مشکلات خود را بیان کرده و خواستار رفع برخی از محرومیت ها و محدودیت های عرفی شدند.
در این همایش تعدادی از بانوان موفق عرصه های علمی، آموزشی و زنان کار آفرین مورد تجلیل قرار گرفتند.
شهرستان تکاب با 85 هزار نفر جمعیت در جنوب شرق آذربایجان غربی واقع شده است.ک/2 7508/583/587 شماره 084 ساعت 10:39 تمام
۰ نفر