۱۲ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7415020
T T
۰ نفر
شب شعر فاطمی "یاس کبود" در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد ...................................................................
اراک ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/03/87 داخلی.فرهنگی.مذهبی.شب شعر.فاطمی همزمان با ایام سوگ فاطمی شامگاه شنبه شب شعری با عنوان "یاس کبود" و با حضور شاعران کشوری و دانشجویان دانشگاههای اراک در تالار دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد.
در این مراسم "محمدعلی مجاهدی" رییس انجمن شعر و قصه استان قم و پژوهشگر شعرآیینی و شاعر جوان کشور "سیدحمیدرضا برقعی" و جمعی از مسوولان دانشگاه های اراک حضور داشتند.
پژوهشگر شعر آیینی کشور و رییس انجمن شعر و قصه استان قم در این مراسم گفت: شناخت ابعاد شخصیتی و زندگی بزرگان دینی و استفاده از ابزار ظـریف شاعرانه و قصه در بیان عمومی آنها هنرمندی خاص را می طلبد.
"محمدعلی مجاهدی"متخلص به"پروانه" افزود: فاطمه (س ) الگوی کامل انسانیت و تمامیت برای فرد مسلمان است که هرآنچه از فضایل وی در قالب هنر و ادب آید باز جان کلام ادا نشده است.
در این مراسم شاعران جوان دانشگاههای اراک آخرین سروده های خود را در خصوص حضرت فاطمه زهرا (س ) قرائت کردند.ک/2 560/557 شماره 006 ساعت 08:33 تمام
۰ نفر