۱۷ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7428539
T T
۰ نفر
مدیرکل ارشاد قزوین: رسانه ها باتحلیل درست ترفندهای دشمنان راخنثی کنند ......................................................................
قزوین ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/04/87 داخلی.فرهنگی.فرهنگ وارشاد اسلامی.رسانه.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: رسانه های گروهی باید با ارایه تحلیل های درست واطلاع رسانی به موقع توطئه وترفندهای پیچیده دشمنان خنثی کنند.
"محمدحسین شفیعی ها" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مطبوعات و رسانه های جمعی نقش بسزایی در ارتقای سطح افکار عمومی و تقویت روحیه امید در جامعه دارند.
وی با اشاره به شیوه های مختلف تهدیدهای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان ساخت: دشمنان با استفاده از ترفندهای پیچیده و تبلیغات منفی هدفمند سعی دارند جایگاه و اقتدار جمهوری اسلامی را در منطقه و جهان تضعیف کنند.
این مسوول ، استفاده از شیوه های نوین رسانه ای، اطلاعرسانی دقیق و صحیح، ارایه تحلیل های سازنده و کاربردی از ترفندهای دشمن و اطلاع رسانی شفاف و منصفانه از فعالیتها، تحولات مهم و جدی دولت و عملکرد مسوولان رااز مهمترین وظایف رسانه های جمعی برشمرد.
شفیعی ها افزود: مطبوعات باید به منظور تنویر افکار عمومی اهداف، آثار و و نتایج برنامه های بلندمدت و کوتاه مدت دولت را در بخش های مختلف سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تبیین کنند.
وی بااشاره به نقش مطبوعات و رسانه های گروهی در شکل گیری و توسعه کشور گفت: اصحاب رسانه و دست اندرکاران عرصه اطلاع رسانی که به توسعه کشور تعلق خاطر دارند باید با پرهیز از سیاه نمایی، دلسرد کردن مسوولان و مردم، مسیر سازندگی و توسعه جامعه را هموار کنند.
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان قزوین گفت: سیاه نمایی برخی قلم ها و رفتارها علاوه برناهموار ساختن مسیر اصلاح وپیشرفت کشور موجب آسیب رساندن به مردم جامعه نیز می شود.ک/3 7394/616/ 1645 شماره 213 ساعت 14:27 تمام
۰ نفر