۲۸ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7453399
T T
۰ نفر
معاون استاندارگلستان بر پرداخت بدهی شهرداری هابه تامین اجتماعی تاکیدکرد .....................................................................
گرگان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 28/06/87 داخلی.اجتماعی.شهرداری.
معاون عمرانی استاندار گلستان بر پرداخت بدهی شهرداری ها به سازمان تامین اجتماعی و سازمان همیاری شهرداری ها تاکید کرد.
"هوشنگ غلامزاده" عصر چهارشنبه در جلسه مشترک شهرداران و روسای شوراهای اسلامی افزود: برخی از شهرداری های استان از سالیان گذشته مبالغ سنگینی را به سازمان های تامین اجتماعی ، همیاری شهرداری ها و همچنین شهرداری و دهیاری ها بدهکار هستند.
به گفته وی لازم است برای جلوگیری از بروز مشکلات شهرداری ها با اتخاذ راهکارهای مناسب نسبت به پرداخت بدهی و دیون خود تلاش جدی کنند.
وی افزود: عدم پرداخت دیون متعلقه به بیمه تامین اجتماعی ، درمانی و مالیاتی و بازنشستگی موجب وارد شدن خسارات زیادی به حق و حقوق طرفین ارایه دهنده خدمات و نقصان سنوات خدمتی پرسنل می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به تاکیدات قبلی، کسر کسورات از ابتدای امسال در پرداخت حقوق و مزایا و یا کارکرد پیمانکاران در بخش های جاری و عمرانی الزامی است و مسوولیت حسن اجرای این مهم بر عهده شهرداران بوده و هیچگونه اهمالی پذیرفتنی نیست.
غلامزاده یادآور شد: برای جلوگیری از بروز مشکل برای شهرداری ها نیاز است هرچه سریعتر توافق لازم با نهادهای دارای طلب از شهرداری برای پرداخت بدهی صورت گیرد.
وی افزود: شهرداری های استان بعضا مبالغی به سازمان همیاری شهرداری های گلستان بدهکار هستند که با توجه به خودگردان بودن این سازمان و ارایه خدمات به همه شهرداری های استان لازم است توافقاتی با سازمان برای پرداخت بدهی به صورت اقساط و در نهایت تسویه حساب انجام شود.ک 3 7469/601/579 شماره 060 ساعت 11:14 تمام
۰ نفر