۱۹ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7484879
T T
۰ نفر
امام جمعه اردبیل: قرآن بهترین مرجع و منبع برای تربیت صحیح نسل حاضر است .....................................................................
اردبیل ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 19/09/87 داخلی.مذهبی.قرآن.نمایشگاه.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل گفت:قرآن بهترین و مناسب ترین منبع و مرجع برای تربیت صحیح نسل حاضر است.
به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین"سیدحسن عاملی" روز سه شنبه در حاشیه مراسم گشایش چهارمین نمایشگاه سراسری قرآن استان اردبیل افزود : برپایی نمایشگاه های قرآنی فرصت مناسبی برای آشنایی مردم بااین کتاب آسمانی است.
وی اظهار داشت: خانواده ها می توانند با مراجعه به اینگونه مکان ها از مفاهیم و مضامین قرآنی برای تربیت صحیح فرزندان خود بهره ی فراوانی ببرند.
وی تاکید کرد:امروز با توجه به فتنه ها و توطئه های دشمنان ایران اسلامی به نظر می رسد که موضوع تربیت نسل نوجوان و جوان جامعه با حساسیت ویژه ای دنبال می شود و قرآن پناهگاه مطمئنی برای خانواده هاست که با درک مفاهیم آن فرزندان خویش را بطور صحیح تربیت کنند و تحویل جامعه دهند.
به گزارش خبرنگار ایرنا معاون سیاسی استانداری اردبیل نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت:برپایی نمایشگاه های قرآنی علاوه بر به تماشا گذاشتن جلوه های فرهنگ علوی و معارف اسلامی باعث خارج شدن این کتاب آسمانی از مهجوریت می شود.
"فیروز احمدی" افزود: برپایی این نمایشگاه در اردبیل توسط ادارات و دستگاه های فرهنگی استان یک حرکت خوب و موثر است و استقبال چشمگیر از اینگونه مکان ها نشاندهنده عمق علاقه مردم این مرز و بوم به دین مبین اسلام و معارف آن است.
او گفت:حضور پرشور مردم در این نمایشگاه ها لزوم برپایی آنها را در طول سال به مناسبت های گوناگون ضروری تر می کند و باید در این زمینه از شیوه های نوین در عمق بخشی به معارف اسلامی در جامعه استفاده شود که نقش رسانه ـ ها و قلم به دستان در این ارتباط غیر قابل انکار است.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این نمایشگاه 60 غرفه شامل خانواده ، حجاب ، همسرداری و تربیت فرزندان در قرآن،قرآن و شهیدان و ایثارگران ، معرق کاری در قرآن ، حج در قرآن ، قرآن و دعای کمیل و قرآن و نهج البلاغه تشکیل شده است.
این نمایشگاه که تا عید غدیر خم در محل مصلای اردبیل دایر خواهد بود با مشارکت ارگان های مختلف و ناشران و عرضه کنندگان محصولات فرهنگی از شهرهای مشهد ، قم و تهران برپا شده است.
برپایی مراسم شبی با قرآن هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء و مسابقه های فرهنگی از طریق رادیوهای قرآن،معارف ، سراسری ، تهران و شبکه های استانی از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.ک2 592/543 شماره 030 ساعت 11:29 تمام
۰ نفر