۱۴ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7516049
T T
۰ نفر
جانبازان نابینای ارتش جمهوری اسلامی در مشهد تجلیل شدند .....................................................
مشهد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/12/87 داخلی.اجتماعی.فرهنگی.
85 نفر از جانبازان یگانهای مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی در مشهد مورد تجلیل قرار گرفتند.
فرمانده لشگر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان در این آیین ایثارگران و جانبازان را از ذخائر مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با رشادتهای توصیف ناپذیر از سرحدات کشور در برابر دشمن بعثی دفاع کردند.
امیرسرتیپ دوم ستاد محمدکاظم تارخ ادامه داد: ارتش به عنوان سازمانی توانمند و ولایی گوش به فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی نقش اساسی و مهمی در پیروزی انقلاب و پیشبرد اهداف دوران دفاع مقدس داشت و از مولفه های بسیار موثر در رشته عملیات این دوران در برابر دشمنان و متجاوزان به کشور بود.
وی برگزاری همایشهای تجلیل از ایثارگران و جانبازان را بسیار ضروری ذکر و بیان کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و ایثارگران و تبیین فرهنگ ایثارگری در جامعه از نتایج مهم برگزاری این گردهمایی ها است.
رییس عقیدتی و سیاسی یگان پنجم هوانیروز ارتش نیز در این مراسم از جانبازان به عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد و بیان کرد: جانبازان بر سختی ها و تنگناهای مجروحیت و جانبازی در راه دفاع از وطن فائق آمدند و جزو پشتوانه های نظام هستند.
حجت الاسلام میرزا آقایی تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را از نیازهای مهم جامعه اسلامی دانست و گفت: تبیین این فرهنگ پربار و آشنایی مردم و از جمله جوانان و نوجوانان و نسل سوم با دلاورمردیهای رزمندگان اسلام در راه دفاع از وطن اسلامی جامعه را در برابر ترفندهای معاندان بیمه می کند.ک/2 7490/663/589/660 شماره 041 ساعت 09:28 تمام
۰ نفر