۹ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7534349
T T
۰ نفر
فرماندار: مانه وسملقان از حادثه خیزترین شهرستانهای خراسان شمالی است .................................................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 09/10/86 داخلی.اجتماعی.حوادث جاده ای.
فرماندار مانه وسملقان گفت: این شهرستان از حادثه خیزترین مناطق خراسان شمالی است که یکی از پرخطرترین جاده های عبوری استان را دارد.
علی اکبر جهانی روز یکشنبه در آیین راه اندازی دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در این شهرستان اظهار داشت: حوادثی چون سیل، زلزله،آتش سوزی و نیز حوادث جاده ای این شهرستان را تهدید می کند.
وی ضمن تقدیر از تلاش و پیگیری جمعیت هلال احمر خراسان شمالی برای راه اندازی نمایندگی هلال احمر در مانه وسملقان، با توجه به خطرخیزی این شهرستان خواهان ارتقا این نمایندگی به شعبه مستقل جمعیت هلال احمر شد.
او اظهار امیدواری کرد با ایجاد نمایندگی هلال احمر در این منطقه حضور نیروهای امدادی بیش از گذشته در شهرستان مانه وسملقان محسوس باشد.
طی این آیین علی اصغر مهنانی به عنوان سرپرست نمایندگی جمعیت هلال احمر مانه وسملقان معرفی شد.
جمعیت هلال احمر خراسان شمالی همچنین از راه اندازی همزمان شعبه این جمعیت در شهرستان جاجرم خبر داد. سید احسان فخرنبی به عنوان سرپرست شعبه جاجرم معرفی شد.
شهرستان مانه وسملقان بیش از 95 هزار نفر و شهرستان جاجرم 58 هزار نفر جمعیت دارد. ک/2 7184/626/660 شماره 256 ساعت 13:41 تمام
۰ نفر