۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85121730
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

غارنورد خراسان شمالی بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت
عکسی تزیینی است

بجنورد-ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: غارنوردی که بدون تجهیزات به غاری در شهرستان مانه و سملقان رفته بود بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت.

ابوالفضل محبان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با دریافت مفقود شدن یک غارنورد در منطقه "بزداغی" شهرستان مانه و سملقان، تیمی از امدادگران جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: تیم واکنش سریع پس از ساعت ها جست و جو، صبح امروز موفق به پیدا کردن جسد این فرد در داخل غار شدند و کار انتقال به بیرون غار هنوز در حال انجام است.

وی گفت: این فرد که بدون تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای غارنوردی وارد غار شده بود، احتمالا بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این غار، سخت گذر و بسیار صعب العبور بوده و همین امر کار امدادرسانی و عملیات را طولانی کرد.

به گزارش ایرنا، غارهای متعددی در خراسان شمالی وجود دارد که مهمترین آنها غار بیدک بجنورد، غارهای هنامه، کافر قلعه، پوستین دوز و سلیمان در محدوده شهرستان شیروان، گنج کوه در نزدیکی شوقان شهرستان جاجرم، کنه گور، آرماتلو، رئین و کفترک در شهرستان مانه وسملقان و غارهای گسک، گورپان، نوشیروان و بابا قدرت در محدوده شهرستان اسفراین است.

خراسان شمالی با ۹ شهرستان در شمال شرق کشور واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha