۲۴ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7580905
T T
۰ نفر
مردم آذربایجان غربی: حضور در انتخابات نمایش اتحاد و اقتدار ملی است .................................................................
ارومیه، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.
اقشار مردم آذربایجان غربی می گویند: حضور در انتخابات به منزله نمایش اقتدار نظام، اتحاد و همدلی مردم و تجدید میثاق با خون شهداست.
آنان معتقدند حضور در پای صندوق های رای علاوه بر سرافرازی ملت ایران در صحنه های جهانی، دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس و ناامید خواهد کرد.
افراسیاب حیدری اهل ارومیه می گوید: ما آمده ایم تا با دان رای ضمن مشارکت در سرنوشت خود و آینده کشور، به دشمنان بگوییم، طرفدار نظام و جمهوری اسلامی هستیم و تا آخرین نفس برای حفظ انقلاب و اسلام خواهیم ایستاد.
ابراهیم ناصری، اهل ارومیه می گوید: برای نشان دادن عشق و علاقه خود به انقلاب و نظام رای می دهم و می دانم که حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای موجب سرافرازی ملت ایران و اقتدار نظام خواهد شد.
وحید محمد نژاد از اهالی بخش " قره ضیاالدین " از توابع شهرستان خوی می گوید: وظیفه هر ایرانی است که در صحنه های حساس حضور یافته و همگام با دیگر هموطنان سرنوشت خود و نظام را تعیین کند.
وی افزود: دادن رای به منزله نمایش اتحاد و همدلی و همبستگی میان همه اقشار و اقوام ایرانی و ابراز انزجار و تنفر از دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.
" زیاد نوری " شهروند ماکویی نیز گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی برای هر ایرانی و وسیله ای برای تجدید میثاق با رهبر کبیر انقلاب و 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی است.
وی افزود: آرای ما وقتی بر روی هم جمع می شوند به دریای خروشانی تبدیل می شود که دشمنان انقلاب و نظام و جمهوری اسلامی را به وحشت می اندازد.
دستعلی بایرام زاده از اهالی ارومیه گفت: برای شاد کردن قلب امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری و اعلام حمایت از شهدا، ایثارگران و اسلام و انقلاب رای می دهم.
وی اضافه کرد: دادن رای در این انتخابات که چشم دشمنان به آن دوخته شده تجدید میثاق هر ایرانی با آرمانهای امام خمینی (ره ) و ابراز وجود در مقابل استکبار جهانی است. ک/4 583/587 شماره 321 ساعت 12:40 تمام
۰ نفر