نماینده مجلس خبرگان: شکوه حضور ملت ایران در انتخابات، بار دیگر دشمنان را مایوس کرد

ارومیه- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شکوه حضور ملت ایران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بار دیگر خشنودی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را موجب شده است.

آیت الله عسگر دیرباز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور پرنشاط و حداکثری ملت ایران معادلات دشمنان را برهم زده و ثابت کرد این ملت پیوند عمیقی با آرمان های انقلاب و امام راحل دارد.

وی اظهارکرد: دنیا از ساعات اولیه صبح امروز دید که شعبات اخذ رای مملو از مردم برای رای دادن بود و این صف های طولانی پاسخ محکمی به بدخواهان این کشور و انقلاب داد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ملت ایران با شرکت در انتخابات نشان داد هرگز کاستی ها و برخی مشکلات جامعه باعث نخواهد شد آنها از رای دادن و مشارکت در انتخابات عقب نشینی کنند بلکه آنها با علم به نقشه های شوم دشمنان پررنگ تر از قبل صحنه انتخابات را با حضور خود مزین کردند.

آیت الله دیرباز ادامه داد: ملت ایران با برخورداری از حق زیبای انتخاب عالی ترین مقام اجرایی کشور در انتخابات شرکت کردند تا فرد مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند.

وی گفت: ملت ایران با رای خود باعث شدند تا دشمنان متنبه شوند و بدانند انقلاب اسلامی حاصل خون شهداست و ملت ایران با حضور پرشور خود اجازه نخواهند داد دوباره کشور دچار اختلال شده و مسیر پیشرفتی که شروع شده تغییر کند و از ریل خود خارج شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز، جمعه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز شده است.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف نامزدهای نهایی انتخابات این دوره به شمار می روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha