۱۳ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7973000
T T
۰ نفر

ادعای گرت ویلدرز درباره قاضی دادگاه وی رد شد

۱۳ مهر ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7973000
ادعای گرت ویلدرز درباره قاضی دادگاه وی رد شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/07/13 سیاسی.آلمان.ایران برلین - قضات دادگاه آمستردام ادعای گرت ویلدرز اسلام ستیز هلندی درباره بی طرف نبودن قاضی این دادگاه را رد کردند.
به گزارش ایرنا، محاکمه این اسلام ستیز هلندی بجرم تشویش اذهان عمومی و توهین به مسلمانان روز گذشته / دوشنبه/ یک ساعت بعد از شروع آن متوقف شد وکلای ویلدرز، قاضی این پرونده را به بی طرف نبودن متهم کرده و خواستار بررسی این مسئله شده بودند.
سازنده فیلم موهن فتنه و نماینده پارلمان هلند به اتهام ؟ ؟؟مورد اهانت به مسلمانان، تشویش اذهان عمومی، تبعیض علیه مسلمانان و مهاجران مغربی محاکمه می شود.
با رد ادعای ویلدرز درباره قاضی دادگاه از سوی قضات، این دادگاه از روز سه شنبه بار دیگر محاکمه این فرد را آغاز کرد.
رهبر حزب ضد اسلامی برای آزادی هلند چنانچه مجرم شناخته شود، به حدود یک سال زندان و ؟؟؟؟؟ پرداخت ؟یورو جریمه محکوم خواهد شد.
وی ادعا کرده بود: اسلام یک دین میانه رو نبوده وخشونت طلب است. ضمن انکه مسلمانان با مهاجرت به هلند، این کشور را استثمار می کنند و انتشار قرآن کریم نیز در هلند باید ممنوع شود.
این درحالی است که هفته گذشته حزب ویلدرز با احزاب دیگر هلند برای تشکیل دولت جدید ائتلافی به توافق رسید.
فراکسیون حزب دمکرات مسیحی هلند نیز امروز/سه شنبه/ باحمایت از تشکیل این دولت اقلیت راستگرا با شرکت حزب ویلدرز آخرین مانع را برای تشکیل آن برداشت.
صدراعظم آلمان پیش از این از تشکیل دولتی در هلند با شرکت حزب آزادی گرت ویلدرز اظهار تاسف کرده بود.
پیش ازاین استاد هلندی حقوق مرکز تحقیقات علوم اجتماعی برلین (؟، ( ?wiz ارتباط ویلدرز با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) را منتفی ندانسته بود.
رود کوب منتس با اشاره به مطالب منتشره در رسانه های هلند از جمله روزنامه فولکس کراند درباره ویلدرز گفته بود: در این روزنامه مواردی درخصوص ارتباط این سیاستمدار با سرویس های اطلاعاتی اسراییل درج شده بود.
به گفته وی سرویس اطلاعاتی هلند نیز مواردی را در این باره در گذشته عنوان کرده بود.
کوپ منز افزوده بود: تماس های بسیار عمیق و فشرده ویلدرز با اسراییل کاملا روشن است و وی در دوران جوانی خود مدتی در سرزمین های اشغالی کار کرده و زنش نیز یهودی است.
اروپام 1319**250** شماره 191 ساعت 18:53 تمام
۰ نفر