۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبر: 85415136
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تعهد رهبر حزب افراطی و اسلام‌ستیز هلند برای حمایت از اسرائیل

تهران-ایرنا- خبرگزاری «رویترز» از دیدار "خرت ویلدرز" رهبر حزب راست افراطی و اسلام‌ستیز هلند با "ایزاک هرتزوگ" رئیس رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت این مقام هلندی متعهد شد از اسرائیل به طور کامل حمایت کند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از این خبرگزاری، ‌ ویلدرز، که پس از پیروزی حزب ملی‌گرای "برای آزادی" هلند در انتخابات نوامبر (آبان ماه)، قصد رهبری یک دولت جدید را دارد، مدت‌ها از حامیان سرسخت (رژیم) اسرائیل بوده است.

وی تصویری از دیدار خود با هرتزوگ در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد و مدعی شد: افتخار می‌کنم که او از هلند بازدید می‌کند و [رژیم] اسرائیل از حمایت کامل من در مبارزه با تروریسم برخوردار بوده و خواهد بود.

رویترز افزود: ویلدرز از زمان انتخابات تاکنون تلاش های ناموفقی برای تشکیل دولت داشته است. قرار است احزاب اصلی که در تلاش برای تشکیل ائتلاف حکومتی هستند، روز دوشنبه بار دیگر با یکدیگر دیدار و در مورد شکل همکاری احتمالی توافق کنند.

گفتنی است ایزاک هرتزوگ روز گذشته برای شرکت در افتتاحیه موزه هولوکاست در آمستردام به هلند سفر کرد. سفر این مقام صهیونیست در حالی صورت گرفت که در جریان بازگشایی اولین موزه هولوکاست هلند صدها نفر از حامیان فلسطین در پایتخت این کشور علیه جنگ رژیم صهیونیستی در غزه به خیابان ها آمده و اعتراض کردند.

به گزارش ایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از ۳۱ هزار شهید در پی داشته است و این رژیم برای نخستین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس جعلی خود و با وجود حمایت تمام عیار آمریکا، به طور همزمان ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی دریافت کرده و به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست تاکنون نیافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha