۱۱ اسفند ۱۳۹۰، ۱۷:۱۸
کد خبر: 80015747
T T
۰ نفر

چناران - فرماندار چناران گفت: با توجه به تبليغات كانديداها شور انتخابات افزايش يافته و پيش بيني مي شود ميزان مشاركت در اين حوزه انتخابيه بيش از 80 درصد باشد.

سید علی حسینی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود:به دلیل عدم ابلاغ مركز آمار و جلوگیری از بروز تناقضات میزان واجدین شرایط رای در این حوزه به طور دقیق مشخص نیست.

وی اظهار كرد: حوزه انتخابیه چناران،طرقبه و شاندیز شامل مركز حوزه، و حوزه های فرعی گلبهار،طرقبه و شاندیز در مجموع دارای142 صندوق اخذ رای هستند.

وی اضافه كرد: در مركز حوزه انتخابیه و بخش مركزی 59 صندوق با 33 صندوق ثابت و 26 صندوق سیار، در حوزه فرعی گلبهار 33 صندوق شامل 16 ثابت و 17 سیار، در حوزه فرعی طرقبه28 صندوق شامل 19 ثابت و 9 سیار و در حوزه فرعی شاندیز نیز 22 صندوق شامل 17 صندوق ثابت و 5 صندوق سیار پیش بینی شده است.

وی گفت: تمام امكانات سخت افزاری و نرم افزاری روز اخذ رای با همكاری ادارات دولتی فراهم شده و نزدیك به یك هزار و 500 نفر برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس نهم را بر عهده دارند.

رییس ستاد انتخابات چناران افزود: در طول ایام تبلیغات قانونی كاندیداها تخلف برجسته ای رخ نداد و ما در تمام فرایند اخذ رای گزارشات را بررسی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

سید علی حسینی افزود: به دلیل سكونت برخی از روستائیان و شهروندان در مشهد و حضور در روز اخذ رای در حوزه انتخابیه همواره شائبه بروز تخلف در نزد افكارعمومی وجود داشته كه چنانچه گزارشی مبنی بر تخلف ماده 66 واصل شود به شدت برخورد خواهد شد.

وی اظهار كرد: طبق قانون در حوزه انتخابیه چناران هر كاندیدا می تواند در هر صندوق یك نماینده داشته باشد.

وی خاطر نشان كرد: امیدواریم با مشاركت نامزدها و هواداران شاهد برگزاری یك انتخابات سالم،با نشاط و توام با آرامش را داشته باشیم.

فرماندار چناران افزود: دیروز یك نامزد انصراف خود را تسلیم ستاد انتخابات نمود كه به این ترتیب 11 نامزد برای كسب یك كرسی 12 اسفند به رقابت خواهند پرداخت.

7504/659