۴۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه چناران مشارکت خواهند کرد

مشهد- ایرنا- فرماندار چناران گفت: حدود چهار هزار و ۵۰۰ عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در برگزاری انتخابات مجلس در اسفند ماه امسال در حوزه انتخابیه چناران، طرقبه شاندیز و گلبهار مشارکت می کنند.

محسن مه آبادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فرمانداری چناران به عنوان فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه اقدامات لازم از جمله تشکیل ستاد انتخابات در موعد مقرر و ابلاغ احکام اعضا، برگزاری جلسات انتخاباتی با جوانان و روحانیان و دیگر اقشار با هدف برپایی انتخابات رقابتی با مشارکت بالا، امن و در کمال سلامت را انجام داده است.

وی به آغاز پیش ثبت نام از نامزدهای انتخابات اشاره و اظهار کرد: با توجه به ابلاغ قانون انتخابات و تغییر برخی مواد آن جلسات قانون خوانی با حضور عوامل اجرایی در این فرمانداری برگزار شد همچنین بررسی های لازم برای تعداد صندوق های رای و فراهم کردن زمینه استقرار دستگاه های احراز هویت انجام شده است.

فرماندار چناران گفت: سوم مرداد ماه امسال ستاد انتخابات استان با حضور عوامل اجرایی و اعضای ستاد انتخابات مجلس در سه شهرستان این حوزه انتخابیه برگزار شد.

شهرستان چناران واقع در ۵۴ کیلومتری شمال غربی مشهد با سه شهر چناران، سیدآباد و رادکان و ۶۳ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار، ۱۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

بر اساس اعلام دستگاه‌های خدماتی، شمار ساکنان شهرستان طرقبه و شاندیز حدود ۸۰ هزار نفر است که این جمعیت در ۲ شهر طرقبه و شاندیز و ۳۹ روستای دارای دهیاری سکونت دارند.

شهرستان گلبهار نیز با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و وسعت چهار هزار هکتار در ۳۵ کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد - چناران واقع است.

خراسان رضوی در قالب ۱۲ حوزه انتخابیه ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. همچنین پنج نماینده از این استان در مجلس خبرگان رهبری حضور دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha