۱۲ اسفند ۱۳۹۰، ۱۰:۱۷
کد خبر: 80016679
T T
۰ نفر

كرج - ورزشكاران هيات هاي مختلف ورزشي شهرستانهاي استان البرز بويژه كرج همگام با ساير مردم از ساعات اوليه برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به پاي صندوق هاي راي آمدند.

این ورزشكاران ضمن حضور گسترده در پای صندوق های رای ، خواستار مشاركت هرچه بیشتر آحاد مردم بویژه جامعه ورزشی در این انتخابات شدند.

' سجاد اصغری ' ملی پوش رشته هاكی از استان البرز به خبرنگار ایرنا گفت: نتیجه حضور من در پای صندوق رای داشتن ایرانی آباد و سرفراز است.

وی افزود: انتظار است با مشاركت هرچه بیشتر مردم و ورزشكاران بویژه هاكی بازان استان البرز زمینه توسعه و اقتدار ملی نظام اسلامی بیش از پیش فراهم شود.

وی بیان داشت: حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخابات افراد اصلح ، دلسوز و كارآمد موجب تشكیل مجلسی مقتدر برای عمران و آبادانی ایران اسلامی خواهد شد.

اصغری یادآورشد: انتظار است نامزدهایی كه انتخاب می شوند بیش از دوره های قبلی به جامعه ورزشی بویژه در استان البرز توجه داشته باشند.

'محمد رضا جعفری ' مربی رشته كونگ فو استان البرز گفت: در ردیف اولین ها بودم كه به اتفاق چند ورزشكار این رشته ورزشی ساعت هشت صبح امروز جمعه در حوزه 31 شهر جدید هشتگرد ساوجبلاغ رای دادیم .

وی افزود: در حاشیه آموزش و تمرین كونگ فو كاران این استان در زمینه ضرورت حضور در این انتخابات صحبت شده و انتظار است كه حضوری پررنگ تر از همیشه به پای صندوق های رای داشته باشند.

وی تصریح كرد: افرادی كه در این دوره از انتخابات به مجلس راه پیدا می كنند ضمن انجام وظایف قانونی خود به جوانان و ورزشكاران توجه ویژه كنند.

مدیر كل ورزش و جوانان البرز نیز اظهار داشت: همگام با سایر مردم میهن اسلامی و ورزشكاران بویژه مربیان، قهرمانان و دست اندركاران ورزش استان در اولین ساعات رای گیری به شعبه اخذ رای رفته و حضور تاثیرگذار خود را نشان دادیم.

' بهروز منتقی ' افزود: مردم خوب و مهربان ایران از جمله جامعه ورزشی همواره با حضور در انتخاب و گزینش نماینده اصلح و با صلابت زمینه اقتدار بیشتر ایران اسلامی را رقم زده اند.

وی اظهار امیدواری كرد: نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز با تصویب قوانین ، مقررات و مصوبات مناسب وظایف خود را برای عمران و آبادی كشور و خدمت بیشتر به مردم و ورزشكاران و جوانان به نحو احسن انجام دهند.ك/4

694/ 692