حضوری پرشور برای کسب مدال افتخار حماسه‌آفرینی در انتخابات

شهرکرد - ایرنا - جمعی از ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایرنا اعلام کردند که روز ۱۱ اسفندماه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کنار سایر اقشار مردم، حضوری پرشور دارند و همان‌گونه که ورزشکاران  در عرصه‌های ملی و جهانی و المپیک می‌درخشند، در این عرصه هم بدرخشند.

به گزارش ایرنا، ورزشکاران، مربیان، داوران ورزشی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خودشان حضوری پررنگ در انتخابات خواهند داشت، از مردم هم درخواست کردند که با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، به اقتدار و توسعه کشور و داشتن مجلسی قدرتمند و کارآمد کمک کنند.

حضور حداکثری انتخابات با ما ، پیگیری احداث کمپ ورزشی و تبدیل شدن استان به اردوبام با مجلس

بوکسور اسبق تیم ملی و سرپرست تیم ملی بوکس نونهالان ایران با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات مجلس دوازدهم گفت: همه باید در این دوره از انتخابات حضور پرشور داشته باشیم تا آینده کشور را بسازیم.

حضوری پرشور برای کسب مدال افتخار حماسه‌آفرینی در انتخابات

جواد خدابخشی با اشاره به کمبودها و کاستی‌های موجود در حوزه ورزش به خصوص ورزش قهرمانی افزود: احداث اردوبام در چهارمحال و بختیاری با توجه به وضعیت آب و هوایی و وجود قهرمان ملی و بین‌المللی یک ضرورت است.

به گفته وی، احداث این کمپ ورزشی در دوره‌های قبلی مجلس نیز پیگیری شده اما تاکنون محقق نشده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه چهارمحال و بختیاری، یک استان قهرمان‌پرور است اما از داشتن پایگاه قهرمانی پیشرفته و مجهز محروم است و تجهیزات پایگاه فعلی قدیمی است.

این ورزشکار چهارمحال و بختیاری از نداشتن بیمه خاص ورزشکاران مانند سایر اقشار انتقاد کرد و گفت: در عرصه ورزش مربیان، ورزشکاران و قهرمانان بیمه پایه خاص ورزشکاران را ندارد و همچنین مانند ورزشکاران سایر کشورها حقوق ورزشکاران قهرمان برقرار نیست.

با حضور در انتخابات کشور را بیمه می‌کنیم

سرپرست تیم ملی بوکس نونهالان با تاکید براینکه ورزشکاران همقدم با سایر اقشار در پای صندوق رای حاضر می‌شوند، گفت: به عنوان یک جوان ورزشکار وظیفه خودم می‌دانم که در انتخابات حضور پیدا کنم و از مردم دعوت می‌کنم در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

به گفته وی، مردم استان همیشه در صحنه حاضر هستند و در روز ۱۱ اسفند نیز با حضور پای صندوق رای نیز حماسه دیگر برای استان رقم خواهند زد.

با انتخاب فرد اصلح برای سرنوشت کشور تصمیم خواهیم گرفت

عضو تیم ملی والیبال نشسته و دارنده سه مدال در مسابقات پاراآسیایی و پارالمپیک با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق رای و انتخاب فرد اصلح وظیفه هر ایرانی است، گفت: با شرکت در انتخابات در سرنوشت کشور تاثیرگذار خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در استان ورزش معلولان به لحاظ امکانات، سالن مخصوص ورزش‌های معلولان فقیر است، گفت: از نماینده آینده مجلس درخواست داریم برای رفع مشکلات حوزه ورزش برنامه‌ریزی داشته باشد.

به گفته وی، نبود اسپانسر ورزشی با توجه به فعال بودن شرکت‌های متعدد در استان از دیگر مشکلات ورزشکاران به خصوص برای مسابقات لیگ است.

وی افزود: افرادی که با رای مردم انتخاب می‌شوند باید باری رااز دوش مردم بردارند.

حضور پرشور در انتخابات باعث برافراشته شدن پرچم ایران است

یکی از ورزشکاران مطرح رشته دو و میدانی و پرتاپ دیسک و مربی تیم ملی دوومیدانی و قهرمان ۹ دوره مسابقه آسیاسی و جهانی گفت: ورزشکاران استان بارها در سطح ملی، جهانی و بین‌الملل خوش درخشیدند و باعث سربلندی میهن شدند.

داریوش صمیمی افزود: این قشر در روز ۱۱ اسفندماه نیز حماسه آفرین هستند و پرچم پر افتحار کشور را به اهتزار در می‌آورند.

این ورزشکار از عموم مردم خواست، پای صندوق رای حاضر شوند تا انقلاب ونظام بیمه شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha