۱۲ اسفند ۱۳۹۰، ۱۳:۴۸
کد خبر: 80017769
T T
۰ نفر

تهران- مسجد امام حسين (ع) تهران همچون ساير مراكز شعب اخذ راي در سراسر ايران اسلامي با حضور حداكثري مردم هميشه در صحنه از ساعت 8 صبح با پذيراي راي دهنده گاني است كه بر اساس تكليف خود را موظف به حراست از انقلاب اسلامي مي دانند.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، از حدود یك ساعت قبل از آغاز رای گیری حدود 200 نفر از هموطنان در پشت درهای مسجد امام حسین (ع) جمع شده بودند.

*بسیاری از رای اولی ها بصورت گروهی و جمعی مشتاقانه خودشان را برای اخذ رای به مسجد امام حسین(ع) رسانده بودند.

*حدود 800 خبرنگار داخلی و خارجی مشغول پوشش خبری انتخابات تهران هستند كه حضور خبرنگاران داخلی و خارجی در مسجد امام حسین (ع) قابل توجه است.

*صفهای طولانی در مسجد امام حسین (ع) همچنان مورد توجه خبرنگاران خارجی قرار گرفته و دوربینهای رسانه های خارجی لحظه به لحظه حضور پرشور مردم را به صحنه می كشند.

*اولین رای را یكی از رزمنده های هشت سال جنگ تحمیلی و پدر دو شهید به صندوق امام حسین (ع) انداخت و پس از اخذ رای همچنان در صحن مسجد حضور دارد.

وی به خبرنگار ایرنا گفت: از ساعت 7 صبح خود را به مسجد رساندم و چون همیشه در این مسجد برای ادای نماز حاضر می شوم تصمیم گرفتم همچون سالهای گذشته در این مسجد رای خود را بدهم.

وی ادامه داد: خوشبختانه حضور مردم امسال هم همچون سالهای گذشته بی نظیر بوده است و هر چقدر به ساعات اواسط روز نزدیك می شویم حضور مردم بیشتر می شود.

*هم اینك جمعیت زیادی در صحن مسجد برای اخذ رای جمع شده اند و مردم با در دست داشتن شناسنامه و كارت ملی مشتاقانه در صف طولانی مسجد امام حسین (ع) حضور دارند.

*بسیاری از افراد مسن مشتاقانه در صف ایستاده اند و حتی بعضی از این افراد با عصا خودشان را برای اخذ رای به مسجد رسانده اند.

*حضور خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران در این مسجد بسیار جالب توجه بوده است و برخی از جانبازان عزیز به سختی و با ویلچر خود را به مسجد امام حسین(ع) رسانده اند.

*پیش بینی می شود حضور مردم در عصر امروز افزایش چشمگیرتری خواهد داشت و با این جمعیت ساعات اخذ رای قطعا افزایش خواهد یافت.

تهراك/ج.آ/1275
۰ نفر