۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۵۸
کد خبر: 80039870
T T
۰ نفر

ساري - سرپرست فدراسيون كشتي گفت : مازندران قطب اصلي و بي بديل كشتي جهان است كه در صورت توجه و برنامه ريزي بيشتر مي توانيم به مدال آوري بيشتر كشتي گيران اين استان در ميادين معتبر اميدوار باشيم .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، '‌ حجت الله خطیب ' ‌روز چهارشنبه در مجمع انتخابات هیات كشتی مازندران بیان داشت : مدال های كسب شده كشتی مازندران در مسابقات معتبر گذشته نشان می دهد چشمه جوشان كشتی این استان همواره در حال جوشیدن است .

وی بیان داشت : رقابت های المپیك لندن ، مهمترین مسابقات پیش روی كشتی است كه در تلاش هستیم با فراهم كردن شرایط مناسب برای كشتی گیران ، راه كسب مدال در این مسابقات را هموار كنیم .

خظیب به برنامه ریزی برای پشتوانه سازی كشتی ایران اشاره كرد و گفت : توجه بیشتر به كشتی گیران سنین پایه و شناسایی استعدادهای جدید این رشته مدال آور را در دستور كار قرار داده ایم و با حمایت های بیشتر وزارت ورزش و جوانان به این اهداف خواهیم رسید .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پایان این مراسم ، انتخابات هیات كشتی مازندران برگزار شد كه

' ‌علی اصغر ثمربخش ' تنها نامزد احراز این پست كه هم اكنون نیز رییس هیات كشتی مازندران است با 19 رای برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات كشتی مازندران انتخاب شد . ك/3

7331/503/506
۰ نفر