۵ فروردین ۱۳۹۱، ۱۲:۱۸
کد خبر: 80049737
T T
۰ نفر

بيروت - رييس شوراي اجرايي حزب الله با اشاره به دخالت هاي آمريكا در امور داخلي لبنان گفت: بايد در برابر دخالت هاي آمريكا در لبنان مرزي قائل شد و ما همه مسئولان شريف و وطن دوست را به اتخاذ موضع صريح در قبال دخالت هاي آمريكا در امور سياسي ، اقتصادي و مالي لبنان فرا مي خوانيم.

به گزارش ایرنا از بیروت، سید 'هاشم صفی الدین' رییس شورای اجرایی حزب الله امروز شنبه طی مراسمی در بیروت با اشاره به دخالت های آشكار آمریكا در لبنان گفت: ما مسئولان شریف لبنانی را به اتخاذ موضع صریح در برابر دخالت های آشكار آمریكا در لبنان فرا می خوانیم و در غیر این صورت، مسئولان را در توطئه های آمریكا علیه لبنان شریك می دانیم.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده برخی رسانه های لبنانی علیه مقاومت افزود:برخی رسانه ها با دروغ پردازی، و فریبكاری و پخش سخنان تحریك آمیز درصدد تضعیف روحیه مقاومت و ضربه زدن به فرهنگ آن هستند.

رییس شورای اجرایی حزب الله تأكید كرد: با وجود سیل گسترده هجوم علیه مقاومت، این مقاومت همچنان قدرتمند و استوار است و توانایی و امكانات لازم را برای كسب پیروزی علیه تهدیدها و كینه ورزی ها را دارد.

صفی الدین تصریح كرد: ما هیچ روزی نگران سرنوشت مقاومت نبوده و نیستم بلكه به آینده درخشان مقاومت چشم دوخته ایم، آینده ای كه در آن مقاومت با توجه به روند تغییرات منطقه، فراگیرتر و گسترده تر فراگیر خواهد شد.

وی با اشاره به روحیه شكست خورده رژیم صهیونیستی گفت كه این رژیم از سر عجز و ناتوانایی هر چند وقت ادعایی را علیه حزب الله لبنان مطرح می كند در آخرین مورد گفته است كه حزب الله بر اقتصاد لبنان سیطره دارد ، این یك دورغ محض است و تنها نشانه ترس و نگرانی رژیم صهیونیستی است.

رییس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به اظهارات اخیر 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیتسی، مبنی بر هدف قرار دادن مقاومت گفت: هركسی كه در سر نقشه توطئه علیه مقاومت را می پرواند، بداند نقشه وی باطل و نقش بر آب خواهد شد.

خاورم*2023**1609
۰ نفر