۲۱ فروردین ۱۳۹۱، ۱۰:۲۳
کد خبر: 80068256
T T
۰ نفر

كرج - مسوول روابط عمومي هيات هاكي استان البرز گفت : شركت بانوان هاكي باز اين استان براي شركت در ليگ برتر اين رشته در اولويت برنامه هاي سال 91 اين هيات است .

' مجید شاطری ' روز دوشنبه با حضور در دفتر ایرنای استان البرز افزود: برای تحقق این مهم ساماندهی تیم هاكی بانوان با انجام برنامه های آموزشی و تمرینات مستمر در حال پیگیری است .

وی اضافه كرد: زیور اخوانی و الهام باقری به ترتیب به عنوان نایب رییس و مربی تیم هاكی بانوان استان البرز نقش بسزایی برای این آماده سازی دارند.

وی بیان داشت : تیم هاكی این استان در سال 90 با كسب رتبه نهم در ششمین دوره رقابتهای لیگ هاكی بزرگسالان كشور نسب به سال ماقبل 14 پله صعود كرد.

شاطری یادآورشد: میزبانی اردوی تیم ملی در سالن ورزشی مجموعه ایثار كردان شهرستان ساوجبلاغ این استان و برگزاری دو مسابقه با تیم ملی بزرگسالان كه در این اردو حضور داشتند از دیگر فعالیت های خوب این هیات در سال گذشته بوده است .

وی تصریح كرد: این موفقیت حاصل تلاش مجموعه ای از هاكی بازان ، مربیان ، دست ا ندركاران و مسوولان هیات هاكی این رشته ورزشی بوده كه با انجام برنامه های آموزشی و تمرینات مستمر به دست آمده است .

وی گفت : برگزاری رقابتهای بین المللی این رشته ورزشی در ورزشگاه انقلاب اسلامی كرج و برگزاری دوره آموزش داوری و مربیگری با نظارت فدراسیون جهانی هاكی در استان البرز ، از دیگر برنامه های این هیات در سال جاری خواهد بود.

شاطری بیان داشت : البرز دارای توانمندی بالای ورزشی از جمله در ورزش هاكی بوده و همین امر بستر لازم برای برگزاری مسابقات بین المللی و كلاس های داوری و مربیگری را در این استان فراهم كرده است .

وی یادآورشد: در نظر است برای توسعه ، رونق و موفقیت هر چه بیشتر این رشته ورزشی در استان البرز ، مسابقات ملی و برون مرزی ، مدرسه هاكی برای پسران و دختران علاقه مند در سال جاری با مشاركت بخش خصوصی ایجاد شود.

شاطری تصریح كرد: در ششمین دوره مسابقات لیگ هاكی بزرگسالان كشور تیمهای گچساران ، نقده و ایلام به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی ، اكنون در سطح استان ا لبرز 80 هاكی باز در گروه های سنی مختلف ساماندهی شده اند كه 30 نفر آنان را بانوان تشكیل می دهند.

وی افزود: اكنون هاكی بازان این استان آقایان آموزش ها و تمرینات خود را در مجموعه ورزشی شهید كیانپور و بانوان در سالن استقلال كرج انجام می دهند.ك/3

694/ 692