۲۸ فروردین ۱۳۹۱، ۸:۲۵
کد خبر: 80080479
T T
۰ نفر

ساوه- مراسم تجليل از اعضاي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي ساوه عصر يكشنبه در شوراي اسلامي اين شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شهردار ساوه در این مراسم گفت: براساس ارزیابی های انجام شده توسط استاندار استان مركزی، شهرداری ساوه در ایام نوروز امسال موفق به كسب رتبه برتر در استقبال از مسافران در بین شهرداری های این استان شد.

'داوود فرداد' افزود: آماده سازی شهر ساوه برای استقبال از مسافران نوروزی از اول اسفندماه سال گذشته آغاز شد و كسب این رتبه حاصل تعامل و تلاش تمامی مسئولان و اعضای ستاد تسیلات سفر در این شهرستان است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نورزی این شهرستان، گفت: ارائه خدمات به مسافران و تامین امنیت در این شهرستان طی این ایام از كیفیت مطلوبی برخوردار بود.

'رضا دربان' افزود: عملكرد ستاد تسهیلات سفرهای شهرستان، كارآمد بودن برنامه ریزی های مبتنی بر نیازسنجی و نقش تعامل دستگاه ها در اجرای برنامه ها را یك بار دیگر اثبات كرد.

در ادامه این مراسم سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ساوه و دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گزارشی از عملكرد این ستاد در ایام نوروز ارایه كرد.

در پایان اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان توسط شورای اسلامی شهر ساوه و منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شدند.ك/2

7338/686