۹ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۴۶
کد خبر: 80100680
T T
۰ نفر

شهركرد- نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد گفت: در ديداري كه بعد از سفربه شمالغرب با مقام معظم رهبري داشتم از دلاوري‌ و شجاعت‌ فرزندان اين استان براي ايشان سخن گفتم و معظم له نيز در جواب فرمودند: ' با روحيه ايثارگري رزمندگان تيپ 44 قمربني هاشم آشنا هستم، به اين جوانان از جانب من بگوييد كه موفق و مويد باشند و با اميد و شادماني به وظايفشان ادامه بدهند، من هم برايشان دعا مي‌كنم'.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام' محمدعلی نكونام' عصر شنبه در جمع مردم شهركرد از تیپ 44 سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری به عنوان تیپ مقتدر و دشمن شكن یاد كرد و گفت: رزمندگان این تیپ، با اقتدا به پرچمدار قیام عاشورا، ازاسلام وانقلاب دفاع می كنند.

وی با اشاره به دیدار خود با رزمندگان تیپ 44 سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام مستقر در شمالغرب كشور، اظهار داشت : رزمندگان یگان رزم استان در شمالغرب خواستار رساندن سلام گرم و صمیمانه خود به فرمانده معظم كل قوا،مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای بودند و گفتند به امام المسلمین اعلام كنید كه فرزندان شما دراین منطقه ودر سخت ترین شرایط باتبعیت از ولایت از اسلام دفاع خواهند كرد.

امام جمعه شهركرد با تبریك به مردم چهارمحال وبختیاری به خاطر داشتن چنین جوانان سلحشور و با ایمان، ادامه داد: رزمندگان استان در این یگان در سال های دفاع مقدس حماسه های ماندگاری را خلق كردند و در سخت ترین شرایط با ایمان راسخ و عشق به ولایت از اسلام، انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا دفاع می كنند.

امام جمعه شهركرد با تشریح سفرخود به مرزهای شمال‌غربی كشور، تصریح كرد: در این سفر از قله جاسوسان و جمعی از فرزندان دلیر این استان كه در تیپ 44 سپاه قمربنی‌هاشم، مشغول مرزداری اند، دیدار كرده و در ایام فاطمیه در كنار رزمندگان یگان رزم استان در مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) شركت كردم .

حجت الاسلام والمسلمین نكونام ابراز امیدواری كرد: با ارتقاء یگان رزم چهارمحال و بختیاری به لشگر عملیاتی قمربنی هاشم علیه السلام، شاهد شكوفایی بیشتر رزمندگان اسلام استان در سایر عرصه ها باشیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاكید كرد: امنیت و آسایش ما در داخل كشور، مرهون رشادت ها و جانفشانی رزمندگان و مرزداران در نقاط مرزی است.

امام جمعه شهركرد با بیان اینكه مرزداری در دین اسلام از اهمیت والایی برخوردار است، به حدیثی از پیامبر اكرم(ص) اشاره كرد و گفت: نزد پروردگار یك روز مرزداری در راه خدا بهتر از همه دنیا و هر آن‌چه در آن است.

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد هفته گذشته برای دیدار با رزمندگان تیپ قمر بنی هاشم مستقر در مناطق مرزی شمالغرب كشور، به این منطقه سفر كرد.

547/