۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۳۳
کد خبر: 80113175
T T
۰ نفر
حضورمردم مناطق مرزي خوزستان در پاي صندوق هاي اخد راي خيره كننده است

اهواز - حضور مردم مناطق مرزي در دو حوزه انتخابيه دشت آزادگان و آبادان در دومين مرحله انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي خيره كننده است به گونه اي كه در نخستين ساعات كار راي گيري ، مردم در شعب اخذ راي حاضر شده و آرا خود را به صندوق ها ريختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، احاد مردم و عشایر غیور حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه با حضور در پای صندوق های رای یك بار دیگر نشان دادند كه به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار هستند و به آن عشق می ورزند.

فرماندار دشت آزادگان از حضور پررنگ و حماسی مردم در دوره دوم انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: حضور بانشاط مردم شركت در انتخابات را همچون یك فریضه تلقی كرده و پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند.

'جواد دغلاوی' افزود: حضور مردم در صندوق های اخذ رای در ساعات بعدازظهر پررنگ تر شده و همچنان صف های طولانی در شعب اخذ رای وجود دارد.

وی گفت: ساعت رای گیری بر اساس اعلام وزارت كشور تا ساعت 19می باشد ولی احتمال تمدید آن با توجه حضور مردم در ساعات پایانی رای گیری وجود دارد.

بنا به این گزارش مرزبانان مناطق مرزی دشت آزادگان و آبادان با حضور در شعب سیار اخذ رای آرا خود را به صندوق ها ریختند.

بر اساس اعلام وزارت كشور رای گیری تا ساعت 19تمدید شده ولی احتمال تمدید دوباره آن وجود دارد.

از مجموع 18نماینده استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی ، تكلیف 10نفر از آنان در دوره اول انتخابات مشخص شده و هشت دیگر در دوره دوم راهی بهارستان می شوند.

استان خوزستان 14حوزه انتخابیه دارد.ك/3 646